Hotel Sensimar Khaolak Beachfront Resort

HotelHotel aan zeeWeer vandaag31°24°
Hotel Sensimar Khaolak Beachfront Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sensimar Khaolak Beachfront Resort voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Sensimar Khaolak Beachfront Resort in het Nederlands

Geweldig

Jeannette Keijzer
9-9-2018

Prachtig hotel. Zeer mooie ruime kamers. Wij hadden een luxe pool kamer, direct aan het zwembad. Helaas is het zwembadwater in de middag vaak warm.

Zeer vriendelijk personeel. Prima en uitgebreid ontbijt.

Geweldig

van Rijswijk
7-9-2018

Fantastisch kinderloos resort waar je echt tot rust komt. Het strand aan het resort is mooi. Geen aangelegd strand maar een natuurlijk strand met grote stenen formaties wat het juist prachtig maakt. De service in het hotel was in één woord geweldig te noemen. Alles wordt voor je gedaan. En dat allemaal met altijd een lach op het gezicht. Hier kunnen veel andere landen nog wat van leren. 1 klein minpuntje was er wel en dat was de tempratuur van het zwembad water. Na twee zonnige dagen is het water te warm en koelt het niet af als je gaat zwemmen. Na twee dagen regen is het weer normaal.

In de avond is er niet veel te beleven in het resort. Binnen 5 minuten loop je Khao Lak in en heb je veel eettentjes, barretjes, winkeltjes en massagesalons. Wij hebben ons daar in de avond prima vermaakt.

Heerlijk

Bean
14-3-2018

Mooi hotel, met mooie kamers. Kwamen om 22.00 uur aan en keuken was gesloten maar kregen een club sandwiche en schaal fruit met een consumptie op de kamer geserveerd. Erg veel en te lekker.

Het zijn geen grote zwembaden en op het strand staan de ligstoelen onder de bomen waardoor je niet lekker in het zonnetje kunt liggen. De zee is erg wild dus erin zwemmen Is niet aan te raden, zeker gelet op de vele rotsblokken.

Het eten is al la carte en erg lekker alleen het ontbijt bestaat uit een buffet.

De laatste dag is het all in concept om 12.00 over en uit en krijg je bij wijze van spreken maat 39 in je rug. Erg jammer.

D-reizen

Zéér goed en zeer netjes

Hooyberghs Patrick
20-9-2017

Zéér rustig resort (18+), goede ligging, zeer goed onderhouden.

Kamers zijn zeer netjes in orde en goed gepoetst.

Badkamer: steeds nieuwe handdoeken en bad en inloopdouche zijn aanwezig.

In het Beach restaurant steeds alles à la carte... je wordt bediend aan tafel.

Alles wordt vers voor je bereidt.

Ongelofelijk lekker eten !!! Petje af voor de serveersters en manager.

Wij zijn geweest van 02/09/17 tot 16/09/17

Bij All-in krijg je slechts een kleine kaart met drankenkeuze en pas vanaf 10.00u

Alcoholische dranken pas vanaf 12.00u.

De poolbar sluit 2 uur (18.00u) vroeger dan het zwembad(8.00-20.00u).

Mooie uitstappen beleefd met gids ... makkelijk te boeken op straat en goedkoper dan de touroperator-excursies.

Kortom een heel leuke vakantie gehad, wel iets geluk gehad met het weer.

Hotel Sensimar Khaolak Beachfront Resort is erg mooi.Met 5 zwembaden en mooi strand.Nadeel aan het strand is dat alle bedjes in de schaduw staan en niet verplaats worden.Erg vriendelijk personeel.Het personeel wordt uiteraard nog aardiger na een fooi!All inn formule is minder goed als bij een Riu maar voor het gemak wel aan te raden.De meeste gasten nemen geen All inn omdat ze dat waarschijnlijk te duur vinden in verhouding met buiten het resort eten!Maar goed ieder zijn ding!Gewoon een resort zonder kids.Dus lekker rustig!

Heel goed Hotel

Ria
29-11-2016

Heel goed Hotel ,mooie schone kamers,vriendelijk personeel,perfect eten.

Een klein stukje lopen en je bent in het dorp,waar je ook heel goed kan eten.

Een min puntje de all inclusief stopt 12.00 ook al ben je de eerste dag midden in de nacht aangekomen bent.

Dit vinden wij geen service.

Fantastisch met een paar "maren"

willenton
11-5-2016

Een heel mooi, direct aan een prachtig strand gelegen resort met een prachtige goed onderhouden tuin en mooie goed onderhouden zwembaden. We hebben hier weinig gebruik van gemaakt omdat deze in de volle zon lagen. Een pinautomaat direct voor deur. Het centrum is vlakbij maar als je slecht ter been bent moet je zeker gebruik maken van de hoteltaxi omdat het erg stijl omhoog gaat. De hoteltaxi is prima. Het resort ligt op zeeniveau. Het ontbijt is erg goed. Wij hadden all-inclusive bijgeboekt maar dat viel erg tegen. Je hebt keuze uit een beperkte (uitgeklede) lunch-, diner- en drankkaart. De formule stopt de laatste dag om klokslag 12.00 uur, daarna moet je alles betalen maar heb je wel de keuze uit een véél uitgebreider drank- en lunch-/dinerkaart. De wijn die je drinkt via de all-inclusive formule is opeens niet meer te krijgen als je via de kaart bestelt. Met de manager van de receptie viel hierover absoluut niet te praten, ondanks dat wij (uiteraard tegen betaling) de kamer bijgeboekt hadden. Zij was, van alle mensen daar, de enige persoon die absoluut niet vriendelijk was. De kamers zijn erg schoon. Je wordt elke dag weer overal heel vriendelijk begroet. Live show en muziek (beperkt) tijdens diner zijn goed. Hele goede sfeer op het resort. Geen Nederlanders, wel veel Duitsers en Engelsen. Bezoek zeker de markt en het kleine Tsunami museum.

Heel goed, schoon, vriendelijk personeel,

Marianne
22-12-2015

Ligging aan het mooi rustige strand van kao lak,tegenover de entree van het hotel zijn een paar goede restaurants

Het centrum van kao lak is op loopafstand, volop supermarkten, pinautomaten, restaurants en winkels.

Het hotel is alleen voor volwassenen

Het bekende zonnenbedjes reserveren werd door veel mensen gedaan, het personeel haalt tot half 10 de handdoeken etc eraf.

goede all-inclusive opties en adults only

SanElle
18-10-2015

Een relatief nieuw (na de tsunami gebouwd) hotel, goed onderhouden, goed eten en met een bijzonder strand, met rotsformaties naast een brede zandstrand. Het is ons (echtgenoot en vrouw) erg goed bevallen, de swim-out kamers zijn groot, tikkie modern ingericht, doch voorzien van alle comfort. Het hotel ligt aan het zee niveau, er is een hoogteverschil van ca. 20 meter met de "boven" liggende stad Khao Lak. Leuk stadje, nog niet zo druk als Phuket, met leuke restaurantjes en winkeltjes. Leuke uitstapjes in de buurt, de gewone touristische activiteiten. Goedkope taxi's, ook bij het hotel, "prive" excursie gemaakt met de taxi van het hotel, en dit als vrouw alleen! - betrouwbaar, schoon, behulpzaam - in een woord, het is er geweldig. Wij gaan terug dit jaar als geen betere optie is ergens anders in Thailand.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sensimar Khaolak Beachfront Resort in Khao Lak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sensimar Khaolak Beachfront Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.