Hotel Mai Khaolak Beach Resort & Spa

Hotel Mai Khaolak Beach Resort & Spa

6.4Voldoende

Thailand, Thailand, Khao Lak

Op vakantie geweest naar Mai Khaolak Beach Resort & Spa?

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Mai Khaolak Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Mai Khaolak Beach Resort & Spa

• 7Sharon12-02-2017

Hele mooie plek!

Wij zijn hier geweest in juni 2016 met 6 personen en wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad, wat een mooi hotel met enorm grote kamers! Ondanks het regenseizoen was toch vaak mooi weer gehad en met name veel gezien in de omgeving van Khao Sok! Wij hebben niet gegeten in het hotel, wij zijn hiervoor naar de vele strandtentjes gegaan waar je voor €1 of €2 heerlijk kan eten in de avond... Het hotel is qua prijs-kwaliteit erg sterk, de Thaise mensen die er werken lopen hard voor je! Zeker een aanrader! Elke dag flesjes water in de koelkast, handdoeken elke dag schoon, zat er ongedierte binnen (muggen) dan hoefde je dag maar te melden en de volgende dag was je hele kamer gesprayd met een speciaal goedje. Kortom niks te klagen gehad in deze 2,5 week!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 5Van der zee02-09-2016

Geen 5 sterren hotel

Mai Khao lak is alles behalve een 5 sterren hotel. de foto's kloppen niet met de werkelijkheid. veel achterstallig onderhoud en de kamers zijn redelijk verouderd. bij binnenkomst in de kamer een sterke onprettige geur, beestjes door de kamer en schimmel in de badkamer. ook zeker 5 mankementen die direct zichtbaar waren. in het gehele hotel waar ze aan het verbouwen hierdoor kon je nergens even rustig zitten zonder een boormachine te horen. De website van het hotel geeft aan dat er diverse activiteiten zijn maar dit was niet het geval. op thai boxing na was er NIETS te beleven dit is alleen in het hoogseizoen maar staat nergens vermeld. Het eten van het ontbijt buffet is niet gaar. bij een pancake liep het meel er nog uit. ook heel veel vliegen bij het eten. als je een plakje salami pakt komen er zeker 10 vliegen vanaf.

het zwembad was groot en warm echter de voegen van het zwembad waren zwart dus als je tegen de rand stond werd je zwemkleding kogel zwart.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 3Landsma31-08-2016

Doe het niet en bespaar jezelf de teleurstelling!

Foto's komen NIET overeen met de werkelijkheid.

Beestjes in en bij het eten van het ontbijtbuffet! De tafels, tafelkleden en vloer waren vies.

Hotelkamervloer werd niet gedweild, vloerkleden niet gezogen, alleen geveegd. Veel stof, kamer rook onfris. Beestjes in hotelkamer. Kamers hebben geen badkamer, aparte douche en wc. Schimmel in de douche, douche verroest. Regelmatig geen warm water. Lakens met vlekken. Gebruikte plastic slippers aanwezig op de kamer. Lege minibar. Slecht ontvangst Wi-Fi.

Onvoldoende ligbedden bij het zwembad voor kinderen, om deze reden werden er vroeg in de ochtend handdoeken neergelegd. Zwembad slecht onderhouden, tegeltjes vielen eruit. Badhanddoeken met vlekken en gaten.

Geen activiteitenprogramma c.q. dag vermaak.

Taxi's moeten betaald worden aan het hotel, welke een hogere prijs berekent en het verschil zelf houdt. Het hotel ligt zeer afgelegen, reken op Euro 9,- taxikosten per rit voor iedere keer dat je iets wilt gaan doen. Veel geluidsoverlast daar er een groot nieuw hotel wordt gebouwd naast het resort. Geen uitzicht op het strand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10LarissaHilger11-06-2016

Geweldige vakantie!

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad in dit hotel! Hele mooie/luxe kamer, het personeel is heel vriendelijk en ze doen alles voor je. Ik had een hard matras, dit heb ik aangegeven bij de receptie en na 10 minuten lag er een zacht top matras op. Ik heb de hele vakantie heerlijk geslapen. Eten was lekker en gevarieerd. Wij hadden logies/ ontbijt. We hebben in het hotel en buiten het hotel gegeten. Wij zijn in mei geweest en hebben geen last gehad van drukte. We komen zeker terug!!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 7marnix en lieve31-01-2015

nooit meer

hotel alleen geschikt voor families met veel kleine kinderen en niet voor koppels ; plopsaland in Thailand ; veel lawaai en wenende en schreeuwende kinderen ; nergens rust

Gereisd met partner in januari 2015

Hotel Mai Khaolak Beach Resort & Spa info