Hotel Khao Lak Merlin Resort

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Khao Lak Merlin Beach Resort is een waar paradijs in Thailand. Water in overvloed met ligging aan zee en 4 zwembaden in prachtige tuinen. De service is uitstekend. Volg kooklessen in het hotel. Een trip naar de turtle opvang is ook erg indrukwekkend. Het lokale bureau in de straat verzorgt goede excursies (behalve de snorkelexcursie).

We hebben een aantal aanbieders voor Khao Lak Merlin Resort voor je op een rij gezet:

38 reviews over Hotel Khao Lak Merlin Resort

• 9Anja verheijen08-09-2019

Geweldig

Prachtig hotel. Mooie en schone kamers. Bij de kamer een zwembad. Super aardige mensen, fijne sfeer.

Met oudere kinderen

• 9Ben Geleyn23-04-2019

Fantastisch goed , voor herhaling vatbaar

Khao lak Merlin resort , een fantastisch mooi resort dat aan iedereen zijn wensen kan en wil voldoen , voor iedereen wat wils . Het ontbijt is super en rijkelijk , wens je andere koffie ( cappucino , late macciatto etc ) deze dien je wel bij tebetalen ( 100bath +- 2.50€ ) . Het strand is mooi maar eenvoudig , je kan zowel links als rechts +- 1km wandelen . Om s'avonds te gaan uiteten is het enkel 2 a 3 min wandelen en je komt tal van restaurantjes tegen ( allen aan zeer schappelijke prijzen +- 12.50€ / pers en heb je fantastisch gegeten . Het centrum van Khao Lak ligt een kleine 6km verder … 5min met de taxi . Wij hadden in het resort een swim-up room geboekt en dit was gewoon af , s'avonds om 21h nog zwemmen geen probleem . Ik zou zo terug gaan als de kans zich opnieuw voordoet en dat gebeurt echt niet snel dat ik voor een 2e x naar hetzelfde resort/hotel gaKhao Lak Merlin Resort … we see us again

• 8Theo Moorman20-04-2019

Prachtige ervaring rijker en voor herhaling vatbaa

Het is een lange reis maar zeer de moeite waard om in een heel andere wereld te zijn met een mooie natuur en vriendelijke mensen. Bovendien zijn er mooie excursies te maken naar plaatsen waar je normaal nooit komt en ook op een bijzondere manier b.v. met een longtail boot. Het klimaat is heerlijk warm en in zee zwemmen is geen probleem. Jr hebt geen moeite om door te komen want het water is lekker op temperatuur. Het eten is pittig maar gevarieerd. Voor westerlingen goed eetbaar. Al met al zeer de moeite waard.

• 2018
    10Heleen15-11-2018

Wat een fantastisch paradijs.

Als je in september gaat, kan het zijn dat je regenbui krijgt overdag. Vaak na 14/15 uur. Een bui van een uur en het is weer over.

• 9Joyce14-11-2018

Goed!

Heel goed en betaalbaar hotel. Mooie kamer. Goed eten. Ligging goed. Heel fijn verblijf.

Met vrienden

• 9SS197411-11-2018

Fantastisch resort. Van alle gemakken voorzien.

Super resort. Schoon en verzorgd. Aardige mensen. Leuke restaurantjes in de buurt en ook de Bang Niang Market is een aanrader. Let alleen op in welke periode je gaat ivm regenseizoen.

Met oudere kinderen

• 10R.A.B. Dekkers01-10-2018

Zeer goed hotel en vriendelijk personeel.

Het Hotel is zeer goed hotel de medewerkers zijn zeer klant vriendelijk als ze iets vraagt word het gelijk opgelost. De kamers van het hotel erg mooi en de schoonmaak van de kamer erg goed elke dag word je bed verschoont nieuwe handdoeken de badkamer erg goed. het hotel ligt midden in de natuur tuin zeer mooi aangelegd er zijn 5 zwembaden bij het hotel die erg mooi zijn omdat ze in een mooi tuin ligen.

De reisorganisatie nooit bij boeken ze beloven een Nederlandse reisleidingen de die er niet is de Engels sprekende reisleiding is alleen bij de welkomst bijeenkomst zeer onvriendelijk wil alleen maar dat je bij hem de exscurcies boekt. daar naar alleen maar telefonisch bereiken. dus nooit boeken bij touroperator.

Alleenreizend

• 9Alie Vonk18-09-2018

Wie weet nog een keer !!

Wat een supergoed en mooi hotel, ontbijt was echt helemaal top!! Zeker een aanrader!!

• 10Werner11-09-2018

Geweldig erg goed !

Alles was super 1 - puntje er is geen lift.

• 10S.14-08-2018

Beste resort

Geweldig hotel, vriendelijke mensen, fijne ligging. Ik zou graag nog een keer teruggaan

1 tip over Hotel Khao Lak Merlin Resort

• Alessia, 25-09-2012

Enkele tips:

• Boek excursies lokaal! Wij raden 'Moo lovely travel' zeker aan. Deze vind je aan het einde van de strand (naar rechts, eerste hokje dat je ziet).
    • Huur een scooter en ga naar de plaatselijke markt net voorbij Khao Lak. Een scooter huren kost 200 Bath (= 5 euro).
    • De excursies die wij gedaan hebben: PhiPhi eilanden, Elephant trekking , James Bond, Phuket en Patong Beatch,...
    • Ga eten bij de lokale restaurantjes! J
    • Als je iets koopt, durf de prijs naar beneden te halen!

7 vragen over Hotel Khao Lak Merlin Resort

• lies, 10-06-2017

stand

Hallo, ik begreep dat ze bij dit hotel ook een strand hebben , maar ik lees ook dat een strand bedjes zijn, is dit zo?

• ricardo, 01-04-2017

Weer in Mei

Kunnen jullie mij voorzien van ervaringen in de maand Mei dat jullie hier zijn geweest, ik ga rond 20 mei !

Bedankt

• wilma, 23-10-2016

ongedierte

Hoeveel last heb je hier met ongedierte zowel bij hotel merlin als elders en welke ongedierte kunnen we tegen komen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht