Hotel Khao Lak Laguna Resort

Hotel Khao Lak Laguna Resort

9.8Fenomenaal

Thailand, Thailand, Khao Lak

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Khao Lak Laguna Resort voor je op een rij gezet:

• Sauna

38 reviews over Hotel Khao Lak Laguna Resort

• 2019
    10Eyskens Ivo22-06-2019

top hotel

super hotel,wij lagen in het hoofdgebouw en hadden een zeer ruime kamer met bureau en salon.Heel netjes met een badkamer met alles wat je wou.Ontbijt was goed in orde en voldoende.Ik kan dit hotel zeer zeker aanbevelen

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Sieska15-09-2018

Fantastisch!!

Wij hebben een fantastische verblijf gehad. Alles was helemaal top!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Peter13-08-2018

Heerlijk verblijf.

Prima hotel, dat na de tsunami in 2004 weer opnieuw opgebouwd is. Heropening in 2007. Bestaat uit diverse gebouwen, laagbouw tot max. 2 hoog. Mooie ruime kamers en schoon. Ruime badkamer, ligbad en aparte douchecabine. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Ruim zwembad met voldoende ligstoelen. Direct aan zee gelegen. Tijdens onze rondreis door Thailand diverse 4 sterren hotels bezocht, maar deze staat bovenaan ons lijstje. Geen minpunten ondervonden. Gelegen vlak aan de hoofdweg. In de nabijheid zijn diverse restaurants en winkels.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

10Karolien17-08-2017

Fantastisch!!

Het resort is werkelijk adembenemend mooi! Voor iedereen die twijfelt, gewoon boeken! Resort is ruim opgezet in een prachtige enorme tropische tuin aan het strand. In de tuin zijn vele wilde dieren te spotten, zoals varanen, gekko's en grote vlinders. Palmbomen, beekjes, bruggetjes. Een paradijs om door te lopen.

De kamers zijn ruim, nauwelijks gehorig en schoon. Zelfs geen mug gezien. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Personeel erg vriendelijk en willen alles voor je regelen.

Omgeving van Khao Lak is prachtig. Het is niet heel groot en toeristisch, maar ligt in de groene jungle omgeving. Meerdere leuke excursies zijn te boeken en in de buurt.

Voor kinderen is er in de tuin een groot speeltoestel en er is een kidsclub (knutselen enz.)

Het enige 'nadeel' is dat in het regenseizoen de zee wilder is en niet zo azuurblauw als in januari. De golven zijn hoger waardoor zwemmen niet altijd mogelijk is. Het strand is iets minder breed als in het hoogseizoen. Maar wanneer je een stukje verderop tussen de rotsen door loopt kom je op een prachtig breed strand uit. Wij als echte strandliefhebbers vonden dit niet een hele ramp, aangezien er in de omgeving meerdere mooiere stranden zijn.

Tegenover het hotel zit een restaurant 'The Golden Elephant'. Wij hebben hier meerdere keren heerlijk gegeten voor een lage prijs. Het restaurant is erg leuk opgezet en zeker de moeite waard!

Wij willen zeker nog een keer weer terug komen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Noël16-09-2016

Uitzonderlijk mooi resort

Twijfel niet, dit is een fantastisch resort! Héél mooi authentieke thaise stijl, Alle personeel heel vriendelijk (zoals overal in Thailand), goede keuken, goede spa, mooie zwembaden. Accommodatie prachtig in de villa's seaside: Zeer ruim, alles er op en er aan! Geen negatieve punten! Ligt aan het begin van het dorp, alles te voet bereikbaar, of met een spotgoedkope taxi. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Matthijs01-05-2016

Briljant! Paradijs is niets teveel gezegd

Alles klopt hier gewoon! Serviceniveau bizar hoog, hotel supernetjes, superschoon! Fantastische zwembaden en prachtig strand! Ligging is ook nog eens een keer maximaal rust en natuur! Hier hadden wij helemaal niets te wensen over... Geen seconde twijfel nodig dus!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Andy16-10-2015

prima resort

het is een heel fijn resort in een mooie omgeving. wij hadden een zogenaamd Siam chalet wat een zeer ruime kamer is met prima bedden. het eten was heerlijk, zowel het ontbijtbuffet en het dinnerbuffet was niet heel uitgebreid maar er was wel voldoende keuze en wat er staat was lekker. 's middags kan je er a la card eten met een Thaise en een westerse kaart. De service was erg goed. als er een probleem was werd er alles aangedaan om het op te lossen en daarna was er een controle of alles na wens was opgelost. Het zwembad is heerlijk en schoon. kortom een prima resort, waar wij een heerlijke tijd hebben gehad.

Gereisd met partner in september 2015

• 8Carlo Van Den Bremt30-07-2015

Super hotel, perfecte all in

Ondanks het regenseizoen was het een super verblijf. De beste keuken ooit! Ruime keuze, vlotte bediening, vriendelijke mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10margo02-01-2014

Prachtig hotel, prachtige ligging

We hadden een chalet geboekt met zicht op zee, en dat was zijn extra geld meer dan waard! 's Morgens wakker worden met de zee op 10 m van je voeten is overweldigend! Elke avond een andere zonsondergang zien vanop je terras, met een pintje uit de koelkast van je kamer... Het paradijs op aarde! Klein minpuntje waren de kieren tussen de ramen, waardoor de muggen vrij spel hadden binnen. Een muskietennet zou dan ook welkom zijn. Goede ligging ook, vlakbij Khao lak.

Gereisd met partner in december 2013

• 9Jenny28-10-2013

Ontzettend goed hotel!

Een rustig gelegen prachtig resort. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Grote schone kamers, heerlijk ontbijt. Dit hotel is echt een aanrader! Het eten in het hotel is verder voor Thaise begrippen duur. Voor de lunch/diner kun je beter naar de overkant van de straat( rechter kant) het Sun Star Siam restaurant gaan. Goede kwaliteit voor weinig geld.

Gereisd met partner in oktober 2013

Hotel Khao Lak Laguna Resort info