Hotel Khao Lak Bhandari Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°23°
Hotel Khao Lak Bhandari Resort
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Khao Lak Bhandari Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig!!

Kim,
28-11-2018

Echt voor je rust. Er is geen uitgaansleven zoals nachtclubs. Het resort is geweldig. Superdeluxe bungalows. Het eten is prima en het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Leuke winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Prijs van de restaurantjes zijn echt goedkoop. Taxi naar de markt is ook goedkoop. Al met al een super relaxte vakantie gehad, en daar gingen we ook voor. Toppie!!

Kenmerken

28-11-2018

Thais paradijsje

P Driessen
28-9-2016

Echt een tropisch paradijsje in thaise stijl met veel hout en groen. Zeer ruime kamers met grote ramen.

Het zwembad is erg mooi aangekleed met houten planken rondom dus zeer sfeervol. Hoofdstraat en supermarkt om de hoek met een erg leuk tour bureautje in de zijstraat. Strand is niet het mooiste en de kermis van Khao Lak is iets verder op. Als je dat zoekt zit je hier verkeerd. Behulpzaam personeel, hadden zelfs een taartje op mijn kamer gezet op mijn verjaardag!

Relaxte plek!

fam_klaver
10-3-2015

Mooi gelegen accommodatie, niet ver van het strand.

Fantastische plek voor rustzoekers!

Mooi resort in Thaise stijl

Kathy3
12-6-2013

Mooi resort,zeer vriendelijk en gedienstig personeel.

Wij hadden kamer met ontbijt,wat waarschijnlijk veel het geval is in Thailand,omdat je buiten het resort lekker en goedkoop kan eten.

Het ontbijtbuffet was lekker en gevarieerd met veel vers fruit.

Als "kamer" hadden wij een Thaise villa,helemaal in hout,echt schitterend!

De kamers en villa's liggen in een mooie tuin met waterpartij en erg mooi zwembad.

Een aanrader!

Geweldig hotel

René en Lilian
8-2-2013

Echt een aanrader dit hotel.Loopafstand van centrum.Super service,mooie kamers,heerlijk ontbijt!

fantatisch kleinschalig hotel

van baelen filip
23-5-2010

zeer gezellig en kleinschallig hotel met groot welnesscenter.de kamers zijn ruim en voorzien van alle comfort oa.thee en koffiezet,tv,frigo,sleffers,paraplu,en balkon of terras.

enig minpunt is het kleine zwembad en het feit dat het niet aan het strand ligt.

men dient het hotel te verlaten en de weg over te steken om op het strand uit te komen.

personeel zeer vriendelijk en gedienstig.

eten in het restaurant zeer lekker maar nogal prijzig als met vergelijkt met prijzen buiten hotel.

veel uitstappen gedaan en het hotel ligt hiervoor zeer centraal.

alles zonder problemen te boeken bij de lokale bevolking.

bezoek ook eens de lokale markt op 3 kilometer.

de geuren komen je al van ver tegemoet.

een echte aanrader dit land van de glimlach.

wat een heerlijk resort

marja
18-5-2010

mooie bungalows van alle gemakken voorzien, een heerlijke spa op het resort waar je voor weinig geld prima massages/behandelingen kan krijgen. zein begin mei geweest. net buiten seizoen en daarom zwembad voor ons alleen. prima restaurants op resort voornl gebruikt voor lunch. aardig en behulpzaam personeel. op loopafstand van centrum van khao loak (rechte weg met wat winkels en restaurants) dus elke avond ergens anders gegeten.

strand iets verderop :white beach meer aan te raden dan strand direct bij resort. mooier meer faciliteiten en zee meer toegankelijk

Leuk rustig hotelletje

Ineke
13-5-2010

Hotel ligt niet direct aan het strand. Aan het strand ook geen faciliteiten. Wel mooi om er te wandelen. Kamers zijn ruim en aan het zwembad kan je heerlijk relaxen. In de omgeving weinig eetgelegenheden en winkels. Daarvoor moet je een eindje lopen naar de hoofdstraat. Daar raast het verkeer vlak langs de winkels en eetgelegenheden.

Wat kan het leven toch goed zijn.....

Kenny en Jeanette Stam
24-4-2010

Echt een prachtig hotel vlak aan het strand en aan een zijstraatje van het "centrum" van Khao Lak. Er zijn mooie kamers (max twee verdiepingen hoog) en ruime vrijstaande bungalows, alles in mooie thaise styl met oog voor detail. Wij hadden een bungalow met een leuke veranda. De tuin is heel erg mooi en rustiek aangelegd met veel waterpartijen en tropische planten/bomen. Her en der kleine plekjes om te genieten van de tuin en te ontspannen. Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Eten is er erg goed maar een beetje duurder dan in de restaurantjes in het "centrum". Behulpzaam en hoffelijk personeel waarbij communicatie soms een beetje lastig is omdat er soms maar matig engels wordt gesproken. Alles heeft een luxe uitstraling, zeker de spa/welness waar je helemaal kunt ontspannen onder de kundige handen van de masseuses. Geen luidruchtige toeristen maar vooral gasten die genieten van de schoonheid en de rust dat dit hotel te bieden heeft. Super!!

Leuke rustige plek

Henk Keizer
29-1-2010

prachtige bungalows, 2 verdiepingen of alleeen staand (iets duurder) en mooi aangelegde tropische begroeing. Erg veel scandinaviers in de periode oktober november, helaas met een stuk of 25 luidruchtige kinderen, minpuntje bij het overgens rustige hotel, ook vrij veel regen in die periode gehad.

Vriendelijk personeel en staf de omgeving is een beetje saai en het strand is niet om over naar huis te schrijvenm,een klein, maar vriendelijk restaurantje aan het water, met wat ligstoelen, het eten is daar goed, het behoort bij een bungalow parkje aan het water.

Een aanrader voor rustzoekenden.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Khao Lak Bhandari Resort in Khao Lak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Khao Lak Bhandari Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.