Hotel Baan Khao Lak Resort

HotelWeer vandaag34°24°
Hotel Baan Khao Lak Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Baan Khao Lak Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Baan Khao Lak Resort in het Nederlands

Vrijwel nieuw opgeleverd resort, schoon en netjes.

p.keurentjes, 28-8-2009

Tijdens onze rondreis in thailand hebben wij 4 overnachtingen gehad in dit geweldige resort.

Lokatie is TOP, enkele minuten lopen van het centrum.

Het enige nadeel is dat er in de periode dat wij er waren, augustus 2009, het er zo rustig is. Dit geld overigens voor heel khao lak, wat tot gevolg heeft dat er winkeltjes en restaurantjes nog dicht zijn.

Daarbij komt dat je onmogelijk kunt zwemmen in de zee ivm stroming en golven.

"Super verblijf"

Marloes en Gaston, 4-1-2009

Hier de maand augustus in 2008 doorgebracht.

Een super tijd gehad, veel geluierd, maar ook excursies gedaan, 3x naar Phuket geweest om echt te shoppen.

Om de omgeving te bekijken kan je het beste een scooter huren.

Om lekker te gaan eten adviseren wij "Sand 2".

Oprit van het hotel aflopen en dan naar rechts, 100 meter doorlopen en dan zit het het aan de overkant. Wij zijn hier 4 weken geweest en alle restaurantjes in het dorp uitgeprobeerd en dit restaurant was onze favoriet.

Het is echt genieten in het resort, wij zaten in een bungalow, wel even wennen aan het lawaai van de zee. Als je dit resort boekt is het echt genieten.

Wij hebben het in Duitsland geboekt, was niet in Nederland te vinden.

Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hadden een seaview bungalow -echt een aanrader, kamer 201-203.

Hotel is erg goed gelegen op 250m vh centrum, waar genoeg winkels zijn en restaurants. Uitgaan is er niet bij.

Het strand is erg mooi en het hotel heeft genoeg bedden en parasols op het strand als bij het zwembad.

Zwemmen in zee kan ook gewoon. Er zijn geen rotsen die dat verhinderen.

Alles is erg schoon en de service is erg goed. Je kan scooter of fiets huren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baan Khao Lak Resort in Khao Lak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baan Khao Lak Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baan Khao Lak Resort scoort een 9.33 uit 10 op basis van 6 reviews.