Khao Lak

Reviews over Khao Lak

Gezellige plaats!

B. K. Voorhamm
    28-11-2018

Gezellige plaats. Niet zo groot en geen uitgaansleven. Wel leuk om te winkelen en genoeg restaurantjes. Prijzen van de drankjes en het eten is meer dan redelijk. Best gezellig. Mensen zijn erg vriendelijk. Strand was redelijk. Niet zo breed en veel rotsen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor paar dagen strandvakantie

Peter
    19-8-2018

Door de wind was het niet mogelijk om op zee te zwemmen of te varen. Bij hoog water bleef er ook weinig over van het strand bij ons hotel Laguna resort. Omgeving bestond uit de lange brede hoofdweg waar veel restaurants en winkels waren gevestigd. Monument en museum tbv de tsunami in 2004 stelde zeer weinig voor. Heerlijk gegeten bij Gold Elephant t.o. ons hotel. Bediening en locatie top. Ook bij Every Day was het eten goed voor weinig. Door de drukte liep de bediening iets minder gesmeerd.

Mooie natuur

donkey
    12-12-2016

Khao Lak is eigenlijk geen plaats, maar een lange strook met hotels en bars in meerdere gedeeltes aan de kust. Je hebt in het noorden Apsara beach en helemaal in het zuiden Merlin hotel. Toeristische centrum is Khao Lak Village. Markt is ten noorden in Bang Niang. De natuur is erg mooi maar ook erg onbegaanbaar, zoals Lam Ru park en het lange bospad naar White Sands Beach. Er zijn vele excursiebedrijven. Kijk hierbij goed uit! Veiligheid bij snorkelen/bootexcursies staat bij enkelen, zoals Adventureworld en Khao Lak Land Discovery niet hoog in het vaandel. Geld is wat telt. Er is veel massatourisme zoals naar de PhiPhi eilanden. Er zijn ook alternatieven beschikbaar, bijvoorbeeld Ecoadventures, waar met kleine groepen wordt gereisd, en meer respect voor bijvoorbeeld de olifanten

Gereisd Alleenreizend in december 2016

Rustige bestemming

Kathy3
    12-6-2013

Er zijn souvenirwinkels en restaurantjes,waar je lekker en goedkoop kan eten. Je kan het Tsunami museum bezoeken,welk een eindje buiten het centrum ligt,waar ook de aangespoelde politieboot in de buurt ligt,deze ligt wel achterin,een eindje van de hoofdweg. Wij hebben het Khao Sok nationaal park bezocht op de rug van een olifant,mooie vergezichten,een aanrader. Aapjes gevoerd in een apentempel,deze lopen daar vrij rond,ze zaten in de bomen als we aankwamen,maar zaten al snel rondom ons omdat ze weten dat je ze bananen of noten voert,die je daar ter plekke van een ouder vrouwtje kan kopen. Het is allemaal commercieel,maar zoveel kost het niet en je bent weer een unieke ervaring rijker. Buiten het feit dat we pech hadden met het weer,een hele week regen,komen we zeker terug naar Thailand!

Gereisd Met partner in oktober 2011

Uitstekend voor wat ik zocht

Jet
    18-5-2013

Voor Thaise begrippen minder toeristisch, voor mij nog steeds behoorlijk...maar wist ik bij boeken. Gelukkig laagseizoen en lang geen Phuket of Koh Samui. Para leuke/mooie dingen te doen. Prima voor 1 of 2 weken!

Gereisd Met vrienden in mei 2013
Khao Lak scoort een 4,7 uit 10, op basis van 60 reviews