Hotel Xanadu 2008

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Xanadu 2008 voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Xanadu 2008 in het Nederlands

Met jonge kinderen

Afgelopen week twee nachten verbleven in Xanadu... het resort ligt op een prachtige plek, war verder van het drukke en lawaaige centrum wat voor ons juist een pluspunt is. Op 10 minuten lopen een klein dorpje aan de rivier waar je wat kan eten drinken en wat kan kopen. xanadu wordt gerund door Dennis en Nee en zijn twee relaxte mensen die het belangrijk vinden dat hun gasten niks te kort komen. Het eten is werkelijk fantastiisch, probeer sowieso de springrolls, zo heb je ze nog nooit gegeten. Dennis helpt je graag bij het plannen en boeken van allerlei activiteiten in de omgeving.

Fantastisch!!

Fedor
10-8-2011

Xanadu 2008 is een fantastisch resort. Sfeervol, gemoedelijk, gezellig en mooi gelegen. Dennis en Nee doen er alles aan om je het goed naar je zin te maken. Nee kookt verrukkelijk. Haar Thaise maaltijden zijn van topniveau, maar als je wilt, maakt ze ook een zeer goede westerse maaltijd. Dennis regelt alles voor je wat je maar wilt. Taxi, trips, etc.

Het resort ligt weliswaar buitenaf, maar dat was voor ons geen nadeel. Als je op stap gaat, dan gebruik je toch een auto of iets dergelijks en voor heerlijk en gevarieerd eten hoef je niet weg.

De kamers/huisjes zijn ruim, maar basic. Wel een fijne overdekte veranda. Wij hadden twee kamers met een tussendeur, dat is fijn met de kinderen.

Er is een prima zwembad.

Echt een topresort voor weinig geld.

fantastische plek

Marion
23-12-2009

hier 7 nachten verbleven. Spliksplinternieuw resortje. Echt de moeite waard. Wel ver van Kanchanaburi, maar met een scooter prima te doen. Ook de waterval van Erawan.

Eigenaren Dennis en Nee (brits, thais) zijn fantastische mensen. Niets is te veel om het je naar de zin te maken. Nee is een fantastische kok. Mooi en schoon zwembad. Terras aan de river Kwai.

We hebben een aantal aanbieders voor Xanadu 2008 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xanadu 2008 in Kanchanaburi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xanadu 2008 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.