Hotel River Kwai

6.2Voldoende

21 reviews over Hotel River Kwai

• 4Stephan smink30-08-2009

Een verouderd smerig hotel

Wij hebben dit hotel bezocht met een rondreis. Toe we de kamer op kwamen zaten er van die fijne tor achige beesten die we eerst moesten opruimen. Er zaten over vlekken in het tapijt op de kamer. en de bad kamer hebben we het maar neit over daar moet je zo min mogelijk zijn, zo slecht.

En dan moet je daar nog eten.....

Ik zou dit hotel zeker links laten liggen.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 4Cor en Loes02-03-2008

Hotel is in slechte staat. Kamers zijn niet fris en schoon, badkamer is erg oud. Gangen en kamers moeten dringend worden voorziien van nieuwe vloerbedekking en een fris verfje. De gang naar het zwembad is erg deprimerend, langs de vuilstort? Zwembad zelf is goed. Ligging in drukke hoofdstraat. Eten buiten (voor het hotel) was goed, het restaurant zelf bood een troosteloze indruk.

Gereisd met partner in februari 2008

• 5J. van der Veer14-08-2007

Te duur hotel voor wat ze bieden. Afgeleefd en slecht ontbijt. We hadden 2 kamers voor een prijs afgesproken en dat werd aan het eind gewoon zonder blikken of blozen verdubbeld!!! Van alles geprobeerd maar we moesten het hele bedrag betalen. Geen aanrader dit hotel!!

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7Wilma12-08-2007

Goed hotel, wel aan een verfje toe. Zwembad met duikplank (waren de kids erg blij mee). Ligt ongeveer naast het cemetery van de Death Railway. Kamers waren ruim en heerlijke bedden!

Gereisd met familie in juli 2007

• 6E. Dix24-07-2007

Kamer verzorgd, badkamer verouderd, zwembad vies, gangen met verbrandde vloerbedekking, ontbijt slecht met vieze bestek en kopjes. Als je kunt boek een ander hotel.

Gereisd met familie in juli 2007

• 5Roely30-06-2007

Als hotel op doorreis is het een prima hotel, de bedden waren goed, schone lakens en het ontbijt was prima. Het hotel ligt midden in het centrum van de stad maar we hadden geen last van lawaai. De kamer die wij hadden was verouderd, de vloerbedekking was oud en afgeleefd en ook de badkamer kan wel eens een verbouwing gebruiken. De kamers en het sanitair waren wel schoon.

Gereisd in juni 2007

• 7Ivo24-06-2007

Als je hier alleen maar komt voor een overnachting op doorreis, voldoet dit hotel prima. Diner vond ik prima, het ontbijt wat magertjes. De gang naar het zwembad zag er uitgeleefd uit en het zwembad kan ook wel een opknapbeurtje gebruiken. De kamers zijn o.k. Wel een leuk café naast het hotel, waar de serveersters de drank uit je glas zitten te kijken. Ook naast het hotel een soort nachtclub en een massagesalon. Voor de verwende reiziger is dit hotel geen aanrader.

Gereisd in juni 2007

• 6Joop en Suryo van den Ouweland03-10-2006

Van het hotel hoef je niet veel te verwachten. Wel goed ontbijtbuffet.

Gereisd in oktober 2006

• 9chantal21-08-2006

De vorige meningen zijn bij mijn inziens van een ander hotel! River kwai hotel ligt niet aan de river kwai maar in het centrum! Je kun op loopafstand naar een nightmarket die er elke avond is. Het ligt in de zelfde straat als de oorlogsgraven dus die kun je op loopafstand bezoeken. De kamer die wij hadden was een superior voor 12 euro per persoon. (in het hotel zelf geboekt.) De kamer was netjes en mooi ingericht in prijsverhouding supergoed. Het hotel is zeker aan te raden

Gereisd met partner in juli 2006

• 7C. Ruiters16-11-2005

Wij zijn hier in nov. 2003 geweest. Wij hadden een kamer op het water in een soort woonbootjes. Eenvoudig ingericht, maar wel met een eigen terras aan de River Kwai. Het personeels was vriendelijk en tegen betaling hebben zij ons naar Sanglaburi gebracht en onderweg hebben we vanalles bezocht. Het hotel ligt ver een stuk rijden van de stad, maar men is altijd bereid je erheen te brengen van het hotel. Wij hebben ons hier drie dagen goed vermaakt.

Gereisd in november 2005

Hotel River Kwai info