Hotel River Kwai

6.2Voldoende

21 reviews over Hotel River Kwai

• 7Mark N20-02-2011

Prima hotel

Mooie grote kamers, het hotel en de kamers kunnen wel een likje verf of iets dergelijks gebruiken. Hij zit wel iets buiten het stadje al vond ik dat savonds niet echt leuk om wat te gaan drinken. Het museum en de graven zijn op loopafstand, de brug over de river kwai is een klein stukje rijden. Het terras met live muziek vond ik erg gezellig.

Gereisd met partner in januari 2011

• 6Simone19-01-2011

Goede service

Prima hotel als je niet te veel verwacht op deze locatie. Je zit dicht bij de river kwai, prachtig.

Gereisd met vrienden in juli 2001

• 10koi120602-01-2011

mooi hotel

rustig gelegen, zeer mooie kamers, afzonderlijk gelegen laagbouw met elk een apart terras

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7H. Kluitmans24-10-2010

prima hotel voor doorreis met groep

Goed hotel voor enkele nachten op doorreis. Mooie, grote, schone kamers. Fijne bedden en heerlijke kussens en zacht beddegoed. Badkamer verouderd en wc trekt slecht door. Gangen op etages doen denken aan Oostblok hotels: vergane glorie. Buitenzwembad pas nieuw aangelegd. Bij het hotel elke avond live muziek van leuk bandje. Aan overkant supermarkt 7/11.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Sandra en Piet08-04-2010

Goed Hotel

Wij zijn hier met een groepsreis geweest ik vond het een van de betere hotels niks muf en vies Prima hotel

Gereisd met vrienden in april 2010

• 6mies en gertie van mierlo20-11-2009

een mooie plaats

hotel kon wel geverfd worden , gelukkig maar 2 nachten geweest

Gereisd met vrienden in november 2009

• 5Alice31-10-2009

slechtste hotel van onze vakantie

Wij waren hier op doorreis, de kamers zijn muf het ruikt er vochtig, sterk verouderd en somber, de badkamer toont een troosteloze aanblik schimmelplekken op plafond wat overigens ook nog half los ligt, als je de wastafel gebruikt moet je zorgen dat je snel wegrent als je hem leeg laat lopen want volgens mij zit er geen afvoer onder het water klettert zo op de vloer. wat wel leuk was ... de biergarden voor het hotel leuk met muziekje.

• 82 Brothers25-10-2009

Keurig hotel

In verband met een rondreis 2 nachten hier verbleven. Wij zaten in keurige kamers, de beste van onze rondreis tot dan toe. Wellicht net gerenoveerd, want er zat geen vlekje op de muur en de meubels zagen er erg nieuw uit. De badkamer moet nog wel aangepakt worden (vooral het verroeste systeemplafond boven het bad). Ontbijt zeer ruime keus en erg smakelijk. Samengevat:

Prima hotel, dus waar die andere over zeuren....... geen idee!

• 7monique van de luijtgaarde22-10-2009

prima hotel

Zijn net terug uit thailand. Prima kamers zag er netjes uit. leuk zwembad met bubbelbad met vele ligbedjes. Vriendelijk personeel en prima ontbijt zaal met veel keus. Zijn het helemaal niet eens met de vorige beoordelingen, ja kakkerlakken en diverse insecten die zijn er nu eenmaal in thailand! Wij hebben ons prima vermaakt want, er zit tegenover het hotel een gezellige bar.

• 2Conny en Gerard Bredius16-09-2009

Vreselijk slecht, niet doen!!!

Ivm een rondreis kwamen we helaas in dit hotel. Wat een vreselijk vies, goor, smerig hotel. Onverzorgd. Beneden in de lobby gaat het allemaal nog maar zo gauw je de lift uitstapt op de verdieping kom je terecht in een grote troosteloosheid. Smerige muren, Goor tapijt, zeer armoedige indruk. De kamer was zeker niet beter. Kneiterharde bedden, alsof je op een plank gaat zitten. Gelijk andere kamer gevraagd met zachtere matrassen. Nu bleek dat ze de harde matrassen gewoon verkeerdom hebben gelegd. Onder is dan zacht, bovenop de plank. Ze snappen het daar niet zo lijkt wel. Heel veel herrie door het restaurantje voor het hotel. Zeer harde muziek en na overplaatsing, midden in de nacht, naar een kamer aan de achterkant was het al niet beter, daar was een Kareokebar waar het valse gezang van de Thaise ook heel hard stond. Slapen zit er dus niet in.. Als je dit hotel kan vermeiden doe dat dan.

Gereisd met vrienden in september 2009

Hotel River Kwai info