Bungalow

6 reviews over Bungalow Little Creek Hideaway Valley in het Nederlands

heerlijk rustig!

Marianne Robeers
15-7-2011

Wij zijn hier 5 dagen geweest in april 2009 en wij vonden het ontzettend leuk! Live band,lekker eten hele vriendelijke gastheer die ontzettend goed Engels spreekt en heel behulpzaam en gezellig is en veel leuke tips gaf. wij hopen er volgend jaar weer naar toe te gaan

Gereisd Met partner in maart 2009
2007

dit jaar in september hier vijf dagen geweest

heidi
19-10-2007

dit jaar in september hier vijf dagen geweest.Erg afgelegen,maar geen probleem door de vermelde gratis taxi naar en van het centrum op vaste tijden.Wij hebben scooters gehuurd en zelf rondgereden.Eten is goed, personeel is geweldig, ook de eigenaar "AI"komt regelmatig met je praten en zorgt goed voor je.Verder leuk zwembad erbij en de huisjes zijn prima in orde met heerlijke douche. Verder proberen ze aan al je wensen tegemoet te komen, super!!Wil je rust en een warm welkom ? Ga hierheen.

Gereisd Met partner in oktober 2007
2006

Een erg goed guesthouse met zwembad

Wim van Meerveld
18-9-2006

Een erg goed guesthouse met zwembad. Voor 600 bath heb je je eigen huisje met airconditioning. Erg goede prijs/ kwaliteit verhouding. Leuk restaurant an het water en zeer vriendelijke mensen.

Ligt wel buiten de stad, maar er is een zeer regelmatig haal-en brengservice aanwezig.

Goede plek om een paar dagente verblijven.

Gereisd Met partner in augustus 2006

Zeer rustige plek tussen de bergen, waar je alleen vogels

arjan
27-5-2006

Zeer rustige plek tussen de bergen, waar je alleen vogels en krekels hoort, goede plaats om te ontsnappen aan de drukte bij de rivier waar alle andere guesthouses liggen. Beste plek in Kanch. Alleen het eten is matig, erg spicy en je wordt waar dan ook in het restaurant al snel ontdekt door zeer mobiele mierenkolonies. De omgeving is prachtig en de staf erg aardig. De Hideaway of 'Litkit' bij de plaatselijk bevolking, is een van de rustigste plekjes van Thailand, waar je geen tv hoort, geen keiharde muziek etc... je komt hier echt tot rust en niemand valt je hier lastig.

Gereisd Anders in mei 2006

Een heerlijk rustig bungalow park met uiterst schatige Een

Wendy
12-2-2006

Een heerlijk rustig bungalow park met uiterst schatige huisjes. Een klein zwembad erbij om even lekker af te koelen. Je kan er een lekker hapje eten, uitgebreide menu kaart tegen een hele redelijke prijs. Het ligt een klein beetje afgelegen maar er rijdt een gratis peddelbus. Ik vind het een echte aanrader.

Gereisd Anders in Sun Feb 12 2006 00:18:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Het Little Creek bungalow park ligt op een kleine 8 km van

Pim Scharstuhl
12-10-2005

Het Little Creek bungalow park ligt op een kleine 8 km van Kanchanaburi. Tussen het centrum (bus- en treinstation)en het bungalow park rijdt op vaste tijden een gratis pendelbus. Het park is vrij nieuw en nog gedeeltelijk in aanbouw. De service is prima en voorzieningen zijn prima. Het eten in het restaurant is goed en verder is er een zwembad aanwezig. Wij hebben er een prettig verblijf gehad.

Gereisd Anders in Wed Oct 12 2005 21:48:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bungalow info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Little Creek Hideaway Valley in Kanchanaburi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Little Creek Hideaway Valley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.