Hotel Kasem Island Resort

7.5Goed

11 reviews over Hotel Kasem Island Resort

• 10Pascale04-01-2015

Paradijsje

Eenvoudig maar echt een paradijsje midden op de rivier. Zwembad was wat minder.

Gereisd met partner in oktober 2004

• 8geert31-07-2014

Simpel en super mooi.

Mooie en relaxte sfeer. Vriendelijk personeel. Geen resort zoals nederlanders gewend zijn (gelukkig..), maar een aanrader. Helaas beetje last van de muziek aan de overkant.

Gereisd met partner in juli 2014

• 6Agnes en Hans25-10-2010

Tegenvaller

Tijdens rondreis door Thailand hier gelukkig maar 1 nacht geweest. In de kamers zaten schimmelplekken en aan het onderhoud van het resort is al een tijdje niks gedaan. Erg jammer want zijn tijdens rondreis op afgelegen plekken geweest met weinig voorzieningen, maar wel schoon en onderhouden. De opzet van het resort is erg leuk en ook de locatie midden in de River Kwai is schitterend, dus jammer dat ze het een beetje laten verslonsen.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Frank22-07-2010

Leuke overnachting aan het meer

Prima huisjes aan het water met een mooi uitzicht. Lekker om weer airco te hebben na de Jungle Rafts na de Kwai Rivier. Goed verzorgt, goed eten. Het was zeer rustig toen wij er waren en dat maakt het minder leuk, maar de accommodatie was prima en schoon. Ook goede douche en bed. Klein zwembad, maar prima om even lekker te zwemmen toen er het even heel hard regende. Er is hier weinig te doen, maar even onderuit een boek lezen om de afgelopen twee dagen her te beleven was lekker.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Sander18-07-2010

Prima verblijf voor een korte periode

We verbleven hier omdat we een tocht hadden gemaakt bij de Doden spoorlijn en het museum van de oorlog (indrukwekkend) hebben bezocht. De accommodatie was netjes en schoon, het eten was prima. Je moet met een (gratis) pondje over om het hotel te kunnen bereiken. Het was goed, maar wel voor een korte periode!

Gereisd met partner in november 2008

• 6Sharon31-05-2010

Mooie plek voor 1 nacht

We zijn hier 1 nacht gebleven. De kamer is op zich schoon, wij hadden alleen een hoop kleine beestjes in de lamp boven het bed zitten. Er was een zwembad bij het hotel wat er groen uitzag maar wel schoon was, het water was alleen niet verkoelend. We hebben hier lekker gegeten en genoten van onze fruitjuice en een biertje. Vriendelijke medewerkers! Internet is hier niet aan te raden het is in verhouding duur en erg traag. Je kunt met het veer naar het stadje, hebben wij niet gedaan we hebben genoten van de rust en zijn hier even op adem gekomen daarvoor dient het zich prima!

Gereisd met partner in mei 2010

• 7Ronald Flint30-03-2010

Leuk, maar geen resort

Een verblijf leuk gelegen op een van de eilandjes in de rivier. Het Resort had ik meer van verwacht, misschien komt dit wel door de benaming. Het heeft een klein zwembadje wat (destijds) niet erg schoon was. De kamers zijn losse kleine huisjes die redelijk netjes zijn ingedeeld. De lokatie maakt het een geschikt verblijf voor 1 nacht

Gereisd met partner in juli 2006

• 8john kager31-01-2010

jammer dat we er zo kort waren

Kasem Island was echt top. De medewerkers waren vriendelijk, het eten was goed en van de eerder gelezen Discoboten hebben we niks gemerkt. Oké, klein zwembad, maar het eilandje is leuk ingericht, met een veerbootje heen. Echt jammer dat we maar één etmaal bleven. Een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Miranda20-01-2010

Wat een leuke plek!

Wij hebben hier juist enorm genoten! Het ligt inderdaad niet in het centrum, maar het eilandje is zo mooi. Uniek, midden in de River Kwai. Aan onderhoud mag wel wat gedaan worden, maar de prijs is ook erg gunstig. Erg gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. Een plek om terug te gaan.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9markx4025-12-2009

Prachtige lokatie

Prima appartementen met een geweldig uitzicht en een goed verbinding met de gratis ferry naar het vaste land

Gereisd met partner in december 2009

Hotel Kasem Island Resort info