Hotel Kasem Island Resort

7,6

11 reviews over Hotel Kasem Island Resort in het Nederlands

Paradijsje

Pascale, 4-1-2015

Eenvoudig maar echt een paradijsje midden op de rivier. Zwembad was wat minder.

Simpel en super mooi.

geert, 31-7-2014

Mooie en relaxte sfeer. Vriendelijk personeel. Geen resort zoals nederlanders gewend zijn (gelukkig..), maar een aanrader. Helaas beetje last van de muziek aan de overkant.

Tegenvaller

Agnes en Hans, 25-10-2010

Tijdens rondreis door Thailand hier gelukkig maar 1 nacht geweest. In de kamers zaten schimmelplekken en aan het onderhoud van het resort is al een tijdje niks gedaan. Erg jammer want zijn tijdens rondreis op afgelegen plekken geweest met weinig voorzieningen, maar wel schoon en onderhouden. De opzet van het resort is erg leuk en ook de locatie midden in de River Kwai is schitterend, dus jammer dat ze het een beetje laten verslonsen.

Leuke overnachting aan het meer

Frank, 22-7-2010

Prima huisjes aan het water met een mooi uitzicht. Lekker om weer airco te hebben na de Jungle Rafts na de Kwai Rivier. Goed verzorgt, goed eten. Het was zeer rustig toen wij er waren en dat maakt het minder leuk, maar de accommodatie was prima en schoon. Ook goede douche en bed. Klein zwembad, maar prima om even lekker te zwemmen toen er het even heel hard regende. Er is hier weinig te doen, maar even onderuit een boek lezen om de afgelopen twee dagen her te beleven was lekker.

Prima verblijf voor een korte periode

Sander, 18-7-2010

We verbleven hier omdat we een tocht hadden gemaakt bij de Doden spoorlijn en het museum van de oorlog (indrukwekkend) hebben bezocht. De accommodatie was netjes en schoon, het eten was prima. Je moet met een (gratis) pondje over om het hotel te kunnen bereiken. Het was goed, maar wel voor een korte periode!

Mooie plek voor 1 nacht

Sharon, 31-5-2010

We zijn hier 1 nacht gebleven. De kamer is op zich schoon, wij hadden alleen een hoop kleine beestjes in de lamp boven het bed zitten. Er was een zwembad bij het hotel wat er groen uitzag maar wel schoon was, het water was alleen niet verkoelend. We hebben hier lekker gegeten en genoten van onze fruitjuice en een biertje. Vriendelijke medewerkers! Internet is hier niet aan te raden het is in verhouding duur en erg traag. Je kunt met het veer naar het stadje, hebben wij niet gedaan we hebben genoten van de rust en zijn hier even op adem gekomen daarvoor dient het zich prima!

Leuk, maar geen resort

Ronald Flint, 30-3-2010

Een verblijf leuk gelegen op een van de eilandjes in de rivier.

Het Resort had ik meer van verwacht, misschien komt dit wel door de benaming.

Het heeft een klein zwembadje wat (destijds) niet erg schoon was.

De kamers zijn losse kleine huisjes die redelijk netjes zijn ingedeeld.

De lokatie maakt het een geschikt verblijf voor 1 nacht

jammer dat we er zo kort waren

john kager, 31-1-2010

Kasem Island was echt top. De medewerkers waren vriendelijk, het eten was goed en van de eerder gelezen Discoboten hebben we niks gemerkt. Oké, klein zwembad, maar het eilandje is leuk ingericht, met een veerbootje heen. Echt jammer dat we maar één etmaal bleven. Een aanrader!

Wat een leuke plek!

Miranda, 20-1-2010

Wij hebben hier juist enorm genoten! Het ligt inderdaad niet in het centrum, maar het eilandje is zo mooi. Uniek, midden in de River Kwai. Aan onderhoud mag wel wat gedaan worden, maar de prijs is ook erg gunstig. Erg gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. Een plek om terug te gaan.

Prachtige lokatie

markx40, 25-12-2009

Prima appartementen met een geweldig uitzicht en een goed verbinding met de gratis ferry naar het vaste land

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasem Island Resort in Kanchanaburi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasem Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasem Island Resort scoort een 7.62 uit 10 op basis van 11 reviews.