Erawan Waterfall

8.7Fantastisch

• 8Saskia03-08-2016

Prachtig

Mooi gebied. Was in juli helaas wel erg druk.

juli 2016

• 9Pascale04-01-2015

Super

Absolute aanrader. Mooie natuur, de apen...

Gereisd met partner in oktober 2004

• 9Wendy25-02-2014

prachtige natuur

Prachtig natuurgebied. Met super mooie watervallen de één nog mooier en groter dan de ander. De wandeling langs de watervallen is prachtig maar niet geschikt voor iemand die niet zo goed ter been is. Maar de wandeling is echt de moeite waard je loopt door prachtige natuur. En een duik onder de waterval is ook zeker een beleving.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Silvia10-01-2013

Prachtig!!!

De natuur hier is prachtig! Het is echt een hele mooie wandeling die je maakt! Zeker een aanrader als je in de buurt bent van Kanchanaburi.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Bart01-10-2011

Geweldige waterval met mooie wandeling

Ik heb vanuit Kanchanaburi de Erawan Waterfall bezocht en was erg onder de indruk! Vaak ga je met een minibusje naar de ingang van het natuurpark, daar maak je met een gids een wandeling die je precies kan vertellen over alle 7 watervallen! Neem zwemkleren mee, want afhankelijk van het weer en de regenperiode kan er gezwommen worden!! Je ziet tijdens de wandeling apen, enorm grote vlinders en bomen die vereerd worden! Echt een leuke bezienswaardigheid!

Alleen gereisd in juli 2004

• 10A08-08-2011

Heerlijk koel.

De watervallen waren in deze tijd van het jaar nog heel mooi. Meestal zijn ze in maart niet zo groot, maar door de vele regelval viel het mee. Van te voren hebben we onze gids Yaowarak aan anderen laten vragen of de watervallen goed te doen waren. Ze bracht ons er naar toe en na een gezellig etentje zijn we de plateaus opgelopen. Het is wel even klimmen en neem vooral water mee. Op een bepaald punt mag je dat niet mee meenemen omdat het een beschermd gebied is en ze bang zijn dat de flesjes water weggegooid worden. In de watervallen kan je lekker zwemmen. Let op: er zwemmen wel vissen in. Leuke attractie voor een aantal uur.

Gereisd met partner in april 2011

• 8Ron06-07-2011

Schitterende watervallen.

Erawan waterval, gelegen in een prachtige bos. U zult in het bos zien dat de hele dikke bomen worden vereerd en versierd zijn met kleurige linten. De watervallen, die zich over 7 verschillende niveau’s een weg naar beneden zoeken, zijn op zich allemaal mooi. U kunt er van genieten over een afstand van zo’n 1500 meter. Bij diverse watervalletjes zijn natuurlijke baden ontstaan waarin het heerlijk zwemmen is. Sommige plekken deelt U met de in het heldere water goed zichtbare vissen, die graag een stukje brood lusten, ook zitten er zgn doktervisjes bekend van het eten van dode huidschilfers. De laatste hogere waterval is hoog genoeg om er onder te douchen. Het uitzicht is zeer de moeite waard

Gereisd met partner in mei 2011