Hotel Baan Tor Mai Dang Resort

Hotel Baan Tor Mai Dang Resort

1 review over Hotel Baan Tor Mai Dang Resort in het Nederlands

Aan de rivier, midden in de natuur

dleeuwis53
27-5-2013

Mooi gelegen resort, midden in de prachtige natuur. We hadden een eenvoudige kamer met douche, maar wel drijvend in de rivier, wat een apart gevoel geeft. Voor je kamer een fijn zitje en hangmat om in bij te komen. Een mooi bescheiden zwembad tussen de bomen/struiken. Het ziet er allemaal eenvoudig maar netjes uit. We waren vrijwel de enige gasten, wat we helemaal niet erg vonden. Het eten is eveneens eenvoudig maar goed en voldoende verschillend aanbod.

Gereisd Met partner in Thu Apr 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adres124 Moo 6, Ban Bankao, Tampol Sing, Ampoe Saiyok T-71150(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baan Tor Mai Dang Resort in Kanchanaburi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baan Tor Mai Dang Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.