Kanchanaburi

Reviews over Kanchanaburi

Veel bezienswaardigheden

Marscha
    6-9-2016

Kanchanabur kent veel bezienswaardigheden. Als je toch in Kanchanaburi bent, moet je de Bridge over the river Kwai zeker even bezoeken. Het is niet super bijzonder, maar wel leuk om eens geweest te zijn. Wij vonden zelf de Hellfire Pass erg indrukwekkend en een bezoek meer dan waard. Stel je voor dat je zelf een krijgsgevangene was geweest.... Ook het Jeath museum is leuk om te bezoeken. Het is klein, maar geeft wel een goede impressie van de bezetting door de Japanners in de 2e WO.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

Aardig plaats in mooie natuur

Stijn
    8-3-2015

Wij vonden Kanchanaburi een leuke stop in onze rondreis door de combinatie van historische waarde (bezoek vooral het Thailand-Burma Railway Centre naast de begraafplaats) en mooie natuur in de omgeving (bij de Erjavascript://awan watervallen).

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterende omgeving !

Peter van Eck
    4-1-2015

Kanchaburi heeft natuurlijk veel historie omtrent de Burma Thai spoorlijn. Hier hebben ook veel nederlanders onder dwangarbeid in de 2e wereldoorlog geleden. Dus ga die spoorlijn zien ! Als je in kanchanburi een accomodatie zoekt dan kan de Thai garden Inn aanbevelen. Zit net even afgelegen van de drukte van de stad en is goed en comfortabel. En dus ook niet te afgezonderd.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

stukje geschiedenis + cultuur

chantalvld
    15-5-2013

Kanchanaburi is een stad die heel leuk is om te bezoeken. De floating market is een echte aanrader om gezien te hebben. Ook kunt u hier de Thailand‐Burma Railway Museum vinden + de brug. Als u de bridge over the River Kwai wilt bezoeken, is het aangeraden om dit in combinatie te doen met het museum. Nu weet u precies wat hier heeft afgespeeld en heeft u er ook een beeld bij.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke plek, maar neem een privé chauffeur

Mieke Dhuyvetters
    3-4-2013

Kanchanabouri heeft zeker een aantal interessante bezienswaardigheden. Voor ons waren de toppers: de erawan watervallen en de hellfire pass. Het is wel aangeraden om een privé chauffeur te nemen want alles ligt ver uit elkaar en het openbaar vervoer in Kanchanabouri is niet schitterend geregeld.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kanchanaburi scoort een 9,7 uit 10, op basis van 66 reviews