Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°26°

10 reviews over Hotel Sea Breeze Jomtien Resort in het Nederlands

Doe maar niet..

jurgen
27-7-2016

Niet naar toe gaan, kakkerlakken lopen overal. Zwembad erg smerig. Ontbijt matig tot slecht. Airco deed het ook minimaal.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

rusland aan zee

anja oosterwijk
24-2-2015

speciaal nog bij touroperator nagevraagd of dit toch wel een hotel was om de feestdagen door te brengen, hadden alleen maar positieve reacties

vanuit kamer 5009 zie je geen zee, draden hangen aan de handdoeken, muziek bij zwembad ieder kwartier dezelfde nummers 6 dagen lang, er zaten alleen maar russen in het hotel, dus de verplichte feestavonden (die je ook voor veel minder geld in het hotel kon boeken),daar werden wij in het russisch toegesproken, dit is niet leuk, vergeet dit hotel en deze plaats, of je moet alleen voor nachtelijk vertier komen

Gereisd anders in december 2014

Niet doen!

P
19-8-2013

Wat een tegenvaller dit hotel. De ligging is aan een drukke weg met een klein strandje. Veel kwallen wat meteen retour ziekenhuis opleverde. Het hotel zelf was eveneens slecht. Ontbijt zeer beperkt, nauwelijks beleg, gebakken eieren waren koud, nul variatie. Het personeel was ronduit onbeschoft. Kamers werden vaak niet schoongemaakt, handdoeken van zwembad werden pas volgende dag rond 17.00 uur gewisseld, personeel spreekt geen engels en de front office manager van de receptie stond gasten gewoon uit te schelden. Na een mooie rondreis heeft dit hotel onze laatste week goed verziekt. Nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Enorme tegenvaller

joke van vught
14-1-2013

Jomtien Sea Breeze was het laatste hotel van onze rondreis. Het is echt geen 4 sterren waardig. Personeel spreekt geen/nauwelijks Engelse taal kamers stinken een muffe lucht. Het ontbijt is niet echt voor de Europese toerist bedoeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Hotel viel ons erg tegen. Foto's op internet geven een frisser hotel weer. Kamers waren smoezelig en stoffig. Bedden erg hard. Veel lampen kapot. Douche gaf veelal koud water of gloeiend heet water. Badkamer vrij donker. Handdoeken versleten. Ook het zwembad bleek niet zo goed onderhouden te zijn als dat de foto's hebben weergegeven. Personeel receptie is vriendelijk en spreekt middelmatig engels.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Sea Breeze Jomtien hotel heeft een moderne uitstraling. Ruime kamers met uitzicht op zee en de bergen. Wisselende kwaliteit service van bepaalde medewerkers bij de receptie. Uitgebreid ontbijtbuffet. Flinke temperatuurverschillen in het gebouw. Bij de receptie is het erg koud en op de gang slaat de warmte je bijna tegen de grond. De airco op de kamer is erg fris ook op de laagste stand. Medewerks bij het zwembad zijn wel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in september 2010

redelijk hotel

Marieke
2-8-2010

Het hotel is gehorig. De koffie is smaakeloos het ontbijt is matig. De douche is zeer slecht dan doet de kraan het weer hard en dan weer zacht en dan is het water weer koud en dan weer warm. Het zwembad is goed lekker ruim.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Goedkoop hotel met wat beperkingen

Ank en Wim
9-3-2010

WEL een grote kamer met groot goed bed, ruime kasten, goed zitje, tv met BVN, dagelijkse schoonmaak en prima kluis. Handdoekenservice. Personeel deskundig en zeer vriendelijk. Ze (her-)kennen je vlot. GEEN koffie- en theefaciliteiten op kamer, geen goede waterafvoer in badkamer (natte vloer), deurslot ging stuk (direct gerepareerd, maar we zaten 6-hoog wel even opgesloten..) Oud bier in ijskastje (ver over tijd). Veel herrie op de gangen door dichtknallende deuren.

ONTBIJT: geen kaas en banaantjes, brood vers maar nogal smakeloos, thee met chloor-smaak, wel lekkere yoghurts. Ligbedden +ruimte rond zwembad vaak ontoereikend, geen rem op reserveren. Je kunt goed uitwijken naar het strand. Goed zwembadrestaurant met veel zitjes, maar vaak ook harde rotmuziek. Goedkope en erg goede massage in hotel + schoonheids-salon. Er waren vooral Russen, ook Fransen, maar de sfeer was verder gemoedelijk. Kamer verlengen kon tot 18.00 uur(600 Baht/ca €13.50) Erg fijn als je transfer 20.00 u begint!

Gereisd met partner in februari 2010

verschrikkelijk

naphelandra bas & damiën
20-2-2010

dit hotel was toen wij er waren in 2002. een oud viezig hotel.met donkere hotelkamers en vloerbedekking

rondom het zwembad waren kamertjes waar mannen sávonds naar binnen gingen en na een uurtje weer naar buiten kwamen.

voor ons niet voor herhaling vatbaar.

ik moet echter melden dat toen ik dit hotel opnieuw opzocht op zoover(2010) ik verbaasd was want het is inmiddels helemaal gerenoveerd en opgeknapt.

Gereisd met vrienden in juni 2002

Klein maar gezellig hotel.

j. verkerk
15-9-2009

Wij hebben hier na onze rondreis door Thailand met Fox reizen 10 dgn bijgeboekt en dat is ons prima bevallen. Prima hotel met vriendelijk personeel in een leuke vrij rustige omgeving met een gezellig strand voor de deur. Ook waren er voldoende eetgelegenheden,winkels enz.

Eenvoudig en goedkoop vervoer naar het veel drukkere Pataya.

kortom een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Breeze Jomtien Resort in Jomtien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Breeze Jomtien Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.