Hotel Ravindra Beach Resort

Hotel Ravindra Beach Resort

6.5Voldoende

Thailand, Thailand, Jomtien

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.030p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.5Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang

14 reviews over Hotel Ravindra Beach Resort

• 2019
    6Martin08-08-2019

Leuk voor 1x

Een keer iets anders. Normaal gingen we naar het Caraïbisch gebied. Eenmaal geboekt toch nog even Pattaya googlen. Schrok me kapot, en terecht bleek achteraf. Wat een puinhoop en stank. Duizenden auto's en scooters die door de straten racen. In Pattaya zie je te veel blanke mannen van middelbare leeftijd met een veel te jonge Thaise meid. In augustus is het hier het regenseizoen. Ik dacht af en toe bewolking en een bui. Echt niet, 2 weken lang zware bewolking en soms een bui. Ik dacht dat we hier konden genieten van de jungle en wilde dieren, zowel boven als onder water. Helemaal niets. Ze maken alles kapot. Ff gesmokkeld, wat de dan allemaal ziet is verschrikkelijk.

Hotel: is schoon. Mensen zijn vriendelijk maar praten slecht Engels . Eten is top, savonds is het restaurant bijna leeg, jammer. We hadden half pension geboekt dus zaten we vaak alleen. 90% Aziaat 10% Rus en rest Duits of Nederlands. Afstand naar Pattaya veel te ver

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

6Jeroen pijnappel31-07-2012

Misleid door hoge beoordelingen

We hadden hoge verwachtigingen van deze accomodatie omdat we beoordelingen hadden gelezen van cijfers hoger dan 9. Echter de werkelijkheid bleek anders te zijn. Het hotel was om te zien inderdaad wel een 9, maar als je de Thaise taal niet sprak had je echt wel een probleem of kreeg je eten op je bord waar je niet blij van werd als je geen visliefhebber bent. Overal moest voor worden betaald, Wifi, printerpapiertje etc etc. :( Het hotel lag zeer afgelegen aan een drukke weg waar het onmogelijk was om veilig te wandelen. Kamers waren netjes maar niet heel veel bijzonders. Taxi's door hotel geregeld ook erg duur.

Gereisd met partner in juli 2012

• 6Buitenhuis30-07-2012

Niet voor herhaling vatbaar

Na 1.5 uur van Bangkok gereden te hebben naar Ravindra, werden we op een bankje gezet en naar onze creditcard gevraagd voor 3000 bath borg. Toen wij vroegen wat een kamer met zwembad kostte kregen wij een formuliertje in de vingers gedrukt en moesten we ophoepelen naar onze kamer. (Zo kwam het over.) Het personeel spreekt zeer slecht engels, wat erg lastig is. Verder zegt het personeel je bijna niks. Niet bepaald gastvrij. Voor de Wifi moest betaald worden, waarna je een slechte internetverbinding had die er steeds uit viel. Voor internet waar je voor moet betalen hadden wij beter verwacht. Wij hadden halfpension, waarbij we ontbijtbuffet hadden in een grote kantine. Het restaurant voor het avondeten ontbrak sfeer, felle lichten en als je iets vroeg begrepen ze je niet. Er ging ook veel mis met het eten en de drankjes. Al met al een mooi resort, maar met gebrek aan sfeer en gastvrijheid. Een grote teleurstelling voor ons aangezien het zoover cijfer een 9.2 was.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10B&N17-09-2011

Mooiste reis ooit!

We hebben beiden al in heel wat 5 sterren hotels verbleven maar deze springt er met kop en schouders bovenuit. Geen blingbling, maar service en beleefdheid van de bovenste plank zonder dat je grote fooien hoef te geven. De kamer wordt 3 tot 4 keer daags gekontroleerd- ijsblokjes worden op iedere kamer voor valavond gebracht- bedden heropgemaakt voor de avond (na het gebruikelijk verversen in de ochtend)- wat je ook maar in eender welke bar of restaurant besteld wordt van het strand tot de kamer gebracht zonder meer. Sta zelf meer dan 20 jaar in sterrenzaken en was versteld van de kwaliteit mbt alles van eten. Alles wordt vers bereidt met verse produkten....alles gewoon! Geen sterrenniveau, niet minderwaardig maar van hoge kwaliteit. De kamers zijn voorzien van ALLE luxe! We konden geen betere periode boeken voor dit hotel (begin augustus). Zoals ik al zei buiten seizoen, dus bijzonder rustig, soms lagen we alléén op het privé strand bij +30C. Begin maar te dromen...............

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Corine04-07-2011

Mooi hotel,afgelegen, niet voor herhaling vatbaar

Plus:ruime kamer,aparte douche,ruim balcon,goed schoongehouden. Min:Zeer afgelegen ligging in de middle of nowwhere aan een snelweg,geen restaurants of winkeltjes in de nabijheid,afschuwelijke muzak op het gehele terrein,personeel spreekt weinig tot geen Engels (ook bij de recepte),1/2 uur met de hotelbus naar Pattaya,deze bus reed maar 4x per dag en er reden geen taxi's langs,wij zaten op de vierde verdieping en daar duurde het 's morgens wel ruim 30 minuten voor er warm water was,erg vol met Russen. Kruideniersmentaliteit:voor de shuttlebus moet je betalen,wij braken een kopje op de kamer en dat werd in rekening gebracht,in het restaurant werd korting beloofd op een avond, toen we daar bij afrekenen naar vroegen bleek dat het niet sloeg op de gerechten van de kaart die wij hadden gekregen maar op gerechten van een andere kaart die ze niet hadden gegeven.Voor kinderen waren er wat opblaasbare strandspeeltjes zoals bandjes en beestjes, daar moest huur voor worden betaald. Wifi betaald.

Gereisd met partner in juni 2011

• 10henri23-11-2010

perfect voor een juiste prijs

perfect hotel voor ons prima ligging op 10km van jomtien en 15 km van pataya.heerlijk rustig en de drukte is binnen hand bereik met een scooter 2euro per dag of de tuuktuuk 50 cent per enkele reis.ontbijt echt super,kamer meisjes super eigenlijk alles super een aanrader

Gereisd met partner in november 2010

• 10Mark31-08-2010

Schitterend hotel tot in de puntjes verzorgd

Een schitterend hotel! De kamers zijn ruim, luxe en voorzien van een modern bad en douche. Groot bed en ruim balkon. Fantastisch gesitueerde zwembaden tussen de 2 appartementengebouwen én een zwembad met uitzicht op zee. Een privéstrand voor de deur! Erg vriendelijk personeel. Het hele complex is een plaatje!Echt een aanrader om naartoe te gaan.

Minpuntjes? Drankjes redelijk prijzig voor Thaise begrippen (2 euro excl. servicekosten) en je zit een kwartiertje rijden van Jomtien en Pattaya, dus een beetje afgelegen (hoewel dat ook zijn voordelen heeft).

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Monic26-08-2010

In 1 woord GEWELDIG!!!!!!

We hebben al vaker in mooie hotels gezeten maar dit verslaat alles!!!! ECHT SUPER!!!! Super schoon, geweldige ruime kamers, mooie zwembaden en een geweldige service. Bijv. elke avond komt er iemand langs om je gordijnen te sluiten, je bed open te slaan, je handdoeken te verwisselen (dus 2x per dag schone handdoeken) flessen water en ijsblokjes te brengen en een heerlijk bonbonnetje voor bij de koffie/theezet faciliteiten. Wij hadden gekozen voor 20 dagen in de "de luxe kamer" Wij gaan hier zeker terug komen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Patricia17-06-2009

Fantastisch luxe hotel!

Wij hebben de laatste week van onze reis in dit hotel verbleven.

Was in een woord "geweldig", vriendelijk personeel en heerlijk eten.

De zwembaden zijn ook super mooi, met uitkijk op zee.

Echt een aanrader dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2009

• 10Sandra03-09-2008

Absoluut een aanrader !

Dit nieuwe prachtig gelegen resort direct aan het strand is een absolute aanrader. Het personeel is zeer vriendelijk en bovendien heeft het resort maar liefst 3 prachtige zwembaden met uitzich op zee.

Aanrader, er zijn ook enkele bungalows met een eigen zwembad. In mijn volgende bezoek verblijf ik daar zeker !

Gereisd met partner in augustus 2008

Hotel Ravindra Beach Resort info