Hotel Pinnacle Grand Jomtien Resort & Spa

Hotel Pinnacle Grand Jomtien Resort & Spa

8.1Fantastisch

Thailand, Thailand, Jomtien

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pinnacle Grand Jomtien Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

17 reviews over Hotel Pinnacle Grand Jomtien Resort & Spa

• 10Dick van Delft24-07-2015

Een van de mooiste plekjes op aarde

Eigenlijk wilden we zo weinig mogelijk mensen vertellen over deze prachtige plek, maar inmiddels zijn we er geweest met onze dochter, kleinzoon en vrienden. Ook zij is hier weer terug geweest. Vanaf 1999 toen we deze plek ontdekten, zijn we dit jaar voor de negende keer geweest en we hopen zeker nog een tiende keer te gaan. We hebben de hotelkamers gehad en zijn helemaal verliefd op de bungelows. Zo vanuit de kamer het zwembad in. 100 meter lopen door de tuin en we zitten aan het strand en dan hebben we het nog niet over het verrukkelijke eten, de lieve mensen, de mooie schone kamers en de service die hier nog steeds bovenaan staat. Pattaya is wat verder weg, maar met 25 minuten ben je er en wie lekker wil zwemmen en wandelen kan dat met veel plezier en alle rust doen. We zijn hier in de winter en zomer geweest en allebei prettig. Het is er heerlijk en wil je rondkijken, dan zijn er genoeg leuke restaurantjes. Wij zijn net terug, maar tellen eigenlijk al weer af naar volgende jaar.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10pepermans guy04-10-2012

de moeite waard

Als je alle beoordelingen leest, je zou hier nooit komen. Ik verblijf er voor de moment, en kan zeggen, zeer propere kamer, badkamer top, zelfs beter dan in de vele dure hotels in belgie. Het ontbijt is basic, en om middag en/of avondmaal kan je beter naar pataya gaan, het is er lekker en inderdaad goedkoper, en ondertussen heb je nog iets te zien. Van de service en bediening heb ik totaal geen klagen, dik in orde. Het enige nadeel is de afstand naar pataya, maar er is een shuttel voor 2 euro/pp, en om terug te komen, bromfietstaxi(ben hier alleen, handig dus) voor 5 euro of een taxi voor 10 euro, wat allemaal best betaalbaar is. Aan al de klagers, ik ben hier op vakantie, dus tijd genoeg, en ben niet naar hier te komen om te ziften en klagen, wil je een rustige locatie, hier moet je zijn, alles héééééél dik in orde

Alleen gereisd in september 2012

• 1paul keers20-01-2012

nooi meer

VERGANE GLORIE. Tegenwoordig vuil/vies/smerig strand vele strandverkopers en evenzo zwerfhonden, die de vlooien onder je harde, houten strandbed uitkrabben en naast je tegen de strandpalmboompjes plassen en uit de veel ste armoedige vuilnisbakjes de restanten vis en garnalen er uit vreten, die de vele russen achterlaten De mieren zijn er blij mee en kruipen dus in kolonie ook over jou.

De Duitse manager vroeg tijdens het Kerstbuffet zijn Thaise vriendin te huwelijk. Een compleet vreemde vertoning.

Het wordt daar en in de omgeving steeds meer verwaarloosd en smeriger. De bad-douche is oud en het matras is KEIhard. Gevaarlijk voor ouderen. Ik was daar 16 en 12 jaar geleden en toen was het nog een vriendelijk klein resort. Nu een vakantiefabriek.

99% van de gasten zijn Russen, vroeger hoofdzakelijk Skandinaviërs. 30% van de Russen zijn onbeschoft, laden hun ontbijtbord nokkie vol en laten 50% staan en laden bakken met ontbijtfruit in hun plastic tasje.

Bah... bah... bah !

Gereisd met partner in december 2011

• 1ter Hennepe04-08-2010

Nooit meer, nachtmerrie

Alle vertrekken smerig. Kamers vuile vloeren, schimmels in de badkamers. Op de gangen vuil wasgoed en vuilniszakken. Van alles verlaten, en vervuild strand wat nauwelijks wordt schoongemaakt. Poolbar dicht. Restaurant katten en vogels eten mee van je bord. personeel onvriendelijk en afstandelijk. On-thais voor de meer ervaren Thailandganger. Veel oudere Russen die alles al snel goed vinden. vergane glorie op en top. Voor 80Bath p persoon enkele reis naar Pattaya is de aanbieding van het hotel om wat te gaan drinken of eten 's-avonds. Voor kinderen is er niets te doen. tuin slecht onderhouden. Regelrechte ramp.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 8Jan van Hese17-02-2010

tropisch rustoord

Het publiek bestond in de periode dat wij hier waren voor meer dan 60% uit senioren, voornamelijk uit Duitsland en Rusland. Het hotel is rustig gelegen en je kunt er een plezierige strandvakantie doorbrengen, zonder gestoord te worden door hordes "handelaren". Wij vonden het erg plezierig, maar 4 weken is eigenlijk te lang, ondanks dat toch van harte aanbevolen.

Jan en Ria van Hese

Gereisd met partner in januari 2010

• 9de brucker eddy en lieve15-12-2008

voor herhaling vatbaar

the pinacle resort is zeer mooi gelegen pal aan het strand in een uiterst rustige omgeving. We verbleven er twee weken eind november en begin december, waren getuige van de luchthaven bezetting. We waren uiterst tevreden, het eten was zeer lekker en gevarieerd, enig minpunt was wanneer je laat arriveerde dat het naar de koude kant was. De omgeving is uiterst rustig, een paar winkeltjes, een 5-tal restaurantjes en een paar bar-tjes.Geen last van sextoeristen, een plaats om tot rust te komen, als je van drukte houdt ben je hier aan het verkeerde adres.Het is onze 8 ste maal dat we in thailand waren, hebben al in veel luxueuzer hotels gelogeerd maar we komen hier zeker en vast nog terug omwille van de zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.De prijzen in het resort waren zeer redelijk, hebben het al anders meegemaakt.

Gereisd met partner in november 2008

• 9Snijtsheuvel13-08-2008

Mooi maar rustig hotel

Rustig hotel, 's avonds weinig te doen. In laagseizoen ook niet echt animatie. Erg mooie tuin en redelijk strand met palmbomen. Zee niet helder. Eten was goed, erg uitgebreid en voor weinig geld. Ongeveer 15 km van Pattaya. Erg aardige mensen! Prostitutieonvriendelijk, dus ook geschikt voor gezinnen

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9W.Gerritse10-08-2008

Prima

We waren er in juni 2008 een Heerlijke plek om uit te rusten en enorm mooi omgeving. Ik raad iedereen aan om daar ook een keer te verblijven als je daar in de beurt ben.

Gereisd met familie in juni 2008

• 10Fam. Mansveld-Mijnster27-07-2007

We zijn noodgedwongen in dit rustige hotel in 2002 terechtgekomen, na hulp van de zeer behulpzame Thaise reisagent. We kwamen daar helemaal tot rust en we hadden geen beter hotel kunnen wensen. Ontbijt was uitstekend, privestrand voor de deur, pendelbus naar Pattaya of Tesco/outlet mall ging helemaal naar wens. Vandaar dat we dit jaar, 2007, weer teruggaan naar dit uitstekende hotel!

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Familie K.24-03-2007

Prima familiehotel,schone kamers, ver weg van de drukte van Jomtien en Pattaya. Geen verkopers aan het strand. Goed verzorgde tuin. De bediening van de bar aan het strand liet nog al eens te wensen over. Bijv. opnemen van een bestelling ging langzaam en tijdens "happy hour" diverse malen om een tweede drankje moeten vragen. Daar dit hotel afgelegen ligt, zou animatie, met name in de avonden, aan te bevelen zijn. Er speelde wel een bandje, maar deze zorgde meer voor wat achtergrondmuziek. Ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. Over het algemeen zou ik als kwalificatie voor dit hotel een drie sterren plus willen geven.

Gereisd in maart 2007

Hotel Pinnacle Grand Jomtien Resort & Spa info