Appartement Jomtien Dongtan Beach Condotel

1 review over Appartement Jomtien Dongtan Beach Condotel in het Nederlands

Nooit meer

Peter
9-3-2018

Wij verblijven voor 4 weken in dit condotel in gebouw A, nr. 279. Het gebouw ziet er van buiten goed uit, maar bij binnenkomst ontdek je dat het aan renovatie toe is. De algemene ruimten, zeker de vloeren op de verdiepingen zijn aan de zijkanten sterk vervuild, waarschijnlijk ook niet meer schoon te krijgen. Ramen vies. De condo die we gehuurd hebben is klein, niet geschikt voor 2 mensen voor een langer verblijf. Een gootsteen is er niet, indien je wat spullen moet afwassen moet je dat in het ligbad doen. De bodem van het ligbad is sterk vervuild en niet schoon te krijgen. Douchen moet in het ligbad met zo'n handdouche. De w.c. is met gebruiksaanwijzing, indien je de spoelknop niet lang ingedrukt houdt, dan komt je ontlasting weer terug( een drol met heimwee?) Balkon piepklein. Als je de reviews leest, ook over deze specifieke condo, dan denk ik dat die fake zijn. Goede punten van dit gebouw: tennisbanen en het zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jomtien Dongtan Beach Condotel in Jomtien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jomtien Dongtan Beach Condotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.