Hotel Grand Jomtien Palace

Hotel Grand Jomtien Palace
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Jomtien Palace voor je op een rij gezet:

117 reviews over Hotel Grand Jomtien Palace in het Nederlands

Kan ermee door.

jurgen
27-7-2016

Schoon, zwembad oké. Wel zeer harde matrassen, u voelt de veren in de rug. Leuk voor een paar dagen. Wel zeezicht nemen! Helaas moet u betalen voor WIFI.

valt erg tegen

caroline
23-1-2014

Ik had 3 dagen dit hotel geboekt. Het personeel van de receptie was niet al te aardig en er werd gauw gesnauwd .De kamer was verouderd en de tv zenders waren met heel veel sneeuw en onduidelijk, ik heb 3x moeten bellen voordat er iemand kwam. Er zaten heel veel russen in het hotel. De ligbedden bij het zwembad zijn ook verouderd. Het voordeel was dat het hotel achter de boulevard is gevestigd.

mooie plek

Royblack13
5-11-2013

Ligt direkt aan de beachroad en aan de overkant van de straat meteen het strand.

Geweldig groot zwembad. Kamer erg ruim aan de voorkant hierdoor hoor je dan wel het 1 en ander. Het ontbijt wat uitstekend s avond zijn we altijd Buiten de deur wezen eten.

Voor een paar dagen is het goed.

geweldig hotel

R.Cranendonk
22-8-2012

hotel grand jomtien palace is een erg goed hotel met schone ruime betaalbare kamers, zon 10 meter van het strand en erg vriendelijk personeel

Goed betaalbaar en leuk hotel

Anussara
16-7-2012

Het hotel goed qua prijs & kwaliteit, heerlijk al dat uitgebreide thaise ontbijt.. in de zij straatjes kan je ook lekker eten. zeker een aanrader!

Mooi hotel

Jan-Nelwendels
4-6-2012

Mooi hotel met aan de overkant van de weg de zee en het strand.

De kamers zijn goed en het ontbijt is ook goed verzorgd. Het hotel heeft een prachtig zwembad met goede service.

uitstekende stek om geregeld terug te komen

André en Karin
4-4-2012

hotel jomtien palace ligt pal tegenover het strand, alleen de weg oversteken en je kunt in je ligstoel plaats nemen. Het heeft in totaal drie zwembaden, is voorzien van een fraaie eetzaal, en de service is uitstekend.

Er zijn altijd wel bij beoordelingen mensen die klagen over de hoeveelheid rusen die in dit hotel verblijven, maar wij hebben nog nooit echt last van ze gehad.

Wat wel storend en hinderlijk kan zijn is de zangeres die bij het buitenrestaurant iedere avond tot 23.00 uur de zelfde liedjes staat te zingen. Dus wil je rust dan geen kamer aan de voorzijde of zwembadzijde.

Verder echt een hotel om terug te komen.

Hotel was grandioos!!!

Carla
20-1-2012

Het hotel was grandioos, een beetje erg groot, maar alles was prima geregeld. Wij waren na een rondreis nog een paar dagen in Jomtien. Maar omdat het hier erg toeristisch is viel het tegen na die mooie rondreis. Je moet hier ook erg op je geld, fototoestellen ect letten. Je moet óók op je man letten, omgebouwden trekken hem zó een bar in, en jonge vrouwen willen wel graag een westerse man, maakt niet uit hoe oud ze zijn. Beetje jammer na onze mooie reis, maar goed, ook dit is Thailand!!!

voor ons een geweldig stekje

André en Karin
3-11-2011

hotel Grand Jomtien palace is voor ons de stek voor een wat langer verblijf, het is een prettig gelegen hotel met een aantal fraaie zwembaden, uiterst vriendelijk personeel, en goed onderhouden kamers.

Het strand is pal aan de overkant van het hotel gelegen.

De service was de afgelopen reis wel iets minder, in de eetzaal moest je zelf de thee en foffie inschenken.

En het grootste deel van de gasten bestaat uit Russen, al hebben wij daar geen overlast van ondervonden.

Zijn hier Mei 2011 6dgn geweest. zij al een paar keer in eerder in Thailand en ook in Jomtien geweest ,Dit is echt een van de aller slechtste ervaringen,ik weet het was niet duur,maar betaal liever meer voor een frisser hotel.Balie personeel spreekt niet of heel slecht engels. Kamers zijn niet echt schoon,vloer heel vies en onder het bed lagen condoomverpakkingen en een vuile tampon,badkamer is echt heel erg verouderd en niet echt fris.veel overlast zeer onbeschofte Russen ,die je gewoon aan de kant duwen en als je bij de lift staat te wachten met baby in buggy.Het ontbijt ,idd altijd het zelfde veel etenswaar niet afgedekt terwijl het stikt van de vliegen.Veel geluidsoverlast van Russen,Onze kleinzoon van 10mnd schrok iedere keer wakker van het geschreeuw en gegooi met deuren,Heb gevraagd om een andere kamer,kregen er een toegewezen 2 verdiepingen hoger,Deze kamer was echt te ranzig voor woorden,maar gebleven omdat alle hotels vol zaten,gaan zeker niet terug

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Jomtien Palace in Jomtien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Jomtien Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Jomtien Palace scoort een 7.39 uit 10 op basis van 117 reviews.