Hotel Furama Jomtien Beach

Hotel Furama Jomtien Beach

6.8Voldoende

Thailand, Thailand, Jomtien

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Furama Jomtien Beach voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

12 reviews over Hotel Furama Jomtien Beach

• 6Milco18-03-2013

Niet super

Onlangs hebben we in dit hotel gelogeerd. Heel veel rare Russen. Het pand is wel aan onderhoud toe in zijn geheel. De kamer was netjes en we hadden zicht op zee. Dat was wel mooi. Ontbijt was meer gericht op de Aziaat wat niet gek is natuurlijk als je in Thailand zit. We gaan hier in iedergeval niet meer naar toe.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Hoogervorst14-02-2013

Goede plek. Relaxed

Geen super hotel, maar echt prima en netjes. Ligt mooi aan het strand en alles is goed verzorgd

Gereisd met partner in december 2012

• 4K. Dollijslager28-02-2012

dit nooit meer!!!!

15 mnd geleden hier geweest.perfect!!!Nu totale verandering. balkon zonder stoelen.bedlampje stuk en pas na 3 dgn. vervangen.Ontbijtlocatie veranderd, is nu in een soort sporthal met de zelfde accoustic. Handdoeken voor het strand waren meer gat en rafel, nog te slecht voor dweil. Hotel zit vol brutale en onbeschofte russen. Touroperator gooi dit hotel uit jullie assortiment, want ons zien ze hier geen 3e keer!

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Cees19-01-2012

Prima hotel, aan strand, rustige ligging

38 etages hoog, alle kamers hebben balkon met zeezicht. Ruime nette kamers, TV met BVN (vraag erom, het wordt speciaal eropgezet), wifi veel te duur (maar in elk eettentje is er gratis wifi). Vraag bij boeken of er stoelen op het balkon zijn! Gratis badlaken voor bij zwembad of strand (maar te weinig, dus voor ontbijt al afhalen). Hotel ligt direct aan het strand, buiten het (sex-)centrum. Hier kun je dus met je familie gerust komen. Zeer uitgebreid ontbijt. 2 zwembaden (een op de 5e etage). Strand is eenvoudig, maar wel met veel vertier ("banaan", parasailing, enz. enz). Ritje met open busje naar stad kost 10 bath per persoon.

Gereisd met partner in januari 2012

• 4Frans en Jolanda19-08-2011

Nooit meer naar dit hotel

Als je bij dit hotel aankomt zie je een prachtige lobby, mooi wit en verzorgd. Het gaat al mis als je gaat inchecken de vriendelijkheid van het personeel is ver te zoeken en bij veel van het personeel doet lachen blijkbaar pijn.Wij hebben een kamer toegewezen gekregen en gaan met de koffers naar de kamer. De sleutel blijkt niet te werken en na aangebeld te hebben doet een zeer slaperige Thai de deur open,kamer is bezet.Weer naar beneden en we kregen een andere kamer toegewezen. Op de kamer aangekomen blijkt deze niet echt vies maar ook niet schoon.Het ontbijt hebben we geprobeerd maar was echter koud en onsmakelijk, er staat qua hoeveelheid voldoende maar is niet te eten. Omdat wij zaterdagnacht pas vertrekken wilden we de kamer een extra nacht boeken, volgens de receptie zijn ze volgeboekt, raar want via internet kan je nog wel boeken. De onvriendelijkheid van het personeel en het geen service verlenen geeft ons het gevoel dat dit hotel iets te veel sterren heeft. Dus nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8fam. posthumus14-04-2011

mooi hotel met prachtig uitzicht

We zaten op de 30e verdieping met een mooi uitzicht over de stad en de zee. De kamer met balkon was goed. Vaak schone lakens. Kamer werd goed schoongemaakt. Ontbijt was uitgebreid veel warme gerechten. Overdag heerlijke coktails in een ananas.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9carolien16-03-2011

mooi rustige plek aan het strand

groot hotel-prima ontbijt-wij zaten op de 25 etage met een prachtig uitzicht mooie kamer en een gezellige badkamer met doorkijkraam naar de slaapkamer. handoeken service aan het zwembad maar ook als je naar het strand gaat. prima hotel jammer dar er veel brutale russen waren.

Gereisd met partner in februari 2011

• 5piet klaasse02-03-2011

nooit meer

bij vele keren in thailand zijn geweest is dat een van de mindere hotels de eerste kamer was vreselijk bijna alles kapot kwam door de russen zijden ze bij de receptie maar we kregen een andere kamer zag er iets beter uit maar ook veel kapoten dingen maar schoner dan de eerste veel russen maar wel rustig eten s,morgens was erg goed strand goed alleen het water was troede liets olie achtig is beter geweest ben er al een paar keer in jomtien geweest kom in iedergeval daar niet meer terug we zaten op de 18verdieping mensen die hoger zaten vonden de kamers mooier

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 5xiotim26-02-2011

kies in ieder geval niet de 18e verdieping

Van de buitenkant zie het er prima uit, alleen de eerste kamer die ons werd aangeboden leek nergens op. De tweede was wat beter. Erg veel russen in het hotel maar ze waren niet luidruchtig. Het strand is aan de overkant en er zijn genoeg stoelen om te luieren. Niet met een witte zwembroek het water in hij komt er bruin uit. Massage eten en drinken is prima te betalen en is van goede kwaliteit.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 8baarens12-12-2010

prettig hotel, alle kamers zeezicht

Hotel Furama ligt aan het betrekkelijk rustige Jomtien Beach, schoon en prettig hotel. 2 zwenbaden en dicht bij strand. Genoeg eetgelegenheden en winkeltjes in de buurt. Ook gemakkelijk naar het centrum met een pickup taxi, deze rijden de hele dag langs het hotel.

Gereisd met vrienden in november 2010

Hotel Furama Jomtien Beach info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages