Jomtien

Reviews over Jomtien

om terug te komen

pepermans guy
    4-10-2012

je moet er geweest zijn om te kunnen ervaren, pattaya heeft alles, voor gezinnen, koppels als vrijgezellen, een vakantie maak je volgens behoefte. Pattaya staat gekent voor zijn sex, dat zal je vinden als je er wil zijn, maar dat is geen verplichting. Ik weet dat ik volgend jaar terug kom, is mijn beste verblijf sinds jaren, mensen zoals hier zijn moeilijk te vinden, hier kan je leven in een wereld van lachende vriendelijke mensen, waar het goedkoop vertoeven is.

Gereisd alleenreizend in september 2012

Leuke plek!

ruud en sandra
    24-8-2012

Jomtien is een leuke plek, je kan kiezen voor rust en binnen 10 minuten met de taxi zit je in de drukte van Pattaya. Een leuke tip is de weekend night market waar werkelijk van allis is te vinden, ook vaal locals wat de sfeer erg leuk maakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

hele relaxte omgeving

nancy martens
    31-7-2012

de omgeving en het hotel is prima relaxen het strand is wat minder het is geen parelwit strand maar je kunt er wel rustig je ding doen de mensen en bediening van het hotel zijn super aardig de kamers zijn prima onderhouden en schoon dus wat wil je nog meer het zegt toch wel wat als je er voor de derde keer heen gaat en als je van een rustige en relaxte vakantie houd kan ik je dit aanbevelen wil je een avondje uit ga dan met de taxie naar pataya kost bijna niets 20 bath per persoon

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Toeristische omgeving

Buitenhuis
    30-7-2012

Pattaya is erg toeristisch. Zelf vonden we het een vieze plaats, je voelt je er niet prettig als je in het centrum rondt loopt tenzij je in de grote winkelcentrums bent. Wij zaten in Pattaya buiten het seizoen en hadden daarom de stranden bijna voor ons zelf alleen, het strand is redelijk mooi met palmbomen. Alleen wel kwallen, geen blauwe zee en veel troep op het zand. Ik had verwacht dat pattaya mooier zou zijn en gezellig, maar dit is mij tegengevallen.

Gereisd met partner in juli 2012

heerlijke plek om tot rust te komen

André en Karin
    4-4-2012

Geweldige plek om helemaal tot rust te komen, en te genieten van strand, een warme zee, vriendelijke mensen, en 's avonds lekker en goedkoop uit eten gaan. De stek om in de wintermaanden van de zon te genieten. Wil echt de drukte opzoeken neem dan een bemo naar Pattaya voor 25 eurocent zit je midden in het centrum, met grote warenhuizen en het uitgaansleven.

Gereisd met vrienden in maart 2012
Jomtien scoort een 7,8 uit 10, op basis van 55 reviews