Hotel Wora Bura Resort & Spa

Hotel Wora Bura Resort & Spa

9Fenomenaal

Thailand, Thailand, Hua Hin

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Wora Bura Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Verblijf in rust bij Hotel Wora Bura Resort & Spa. Hier vind je een grote botanische tuin, een restaurant, kidsclub, fitnesscentrum, zwembad en een luxe spa. In de directe omgeving is niet veel te doen. Met de taxi zijn er mogelijkheden om naar het wildlife park te gaan. Of pak de shuttlebus naar Hua Hin.

12 reviews over Hotel Wora Bura Resort & Spa

• 2018
    9ada10-03-2018

voor ons niet meer

Fijn hotel. Redelijk kleinschalig, dus geen massa mensen. Mooie kamer. Schoon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie fruitschaal bij aankomst. Gebruikte handdoeken worden aan het eind van de middag weer aangevuld, evenals de 4 flesjes water. Goed zwembad. Het ontbijtbuffet is uitgebreid, overige maaltijden in het restaurant waren prima. Een paar maal per dag is er een shuttleservice naar het centrum van Hua Hin. Maar als je denkt over excursies te boeken is dat er niet. via een taxi kan je er naar toe (duurt te lang voor dat je op de bestemming bent) Wild life park bezocht 1 1/2 uur onderweg. en de excursies zijn niet goedkoop, als je wat wilt zien boek dan een rondreis. voor hotelvakantie helemaal perfect. maar lopen naar de winkelcentra's te ver dus met de tuktuk.

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Hartevelt03-01-2018

Heerlijk hotel. Toen wij hier aankwamen na drie dagen Bangkok deed de rust bijna pijn aan de oren. Na een moeilijke start bij de receptie, zij spraken nagenoeg geen engels, werden wij naar onze kamer gebracht. Wat een heerlijke ruime kamer met open badkamer. Romantiek ten top. r is koffie en thee op de kamer en er mag, beperkt, gratis gebruik worden gemaakt van de mini-bar. Mooi zwembad met genoeg ligbedden. Toen wij er waren was er geen strand te bekennen. De zee stond te hoog. Het ontbijt was niet slecht maar kon niet tippen aan het ontbijt bij ander hotel. Het eten in het restaurant was erg smakelijk en erg betaalbaar. Voor mijn verjaardag kwamen er twee personeelsleden naar mij toe met een taart en hebben mij aan het zwembad toegezongen. Erg attent en lief. Dat zie je nog maar weinig. Met het shuttlebusje kon naar Hua Hin. Maar voor 150 bath heb je een taxi en dan kan je gaan wanneer je wil. Als ooit weer naar Hua Hin gaan staat dit hotel op ons verlanglijstje.

Gereisd met partner in december 2017

• 2017
    9Ad Hoeijenbosch20-11-2017

Fantastisch, maken de 5 sterren meer dan waar

De rust en de kwaliteit die de koloniaale stijl in het hele hotel is doorgevoerd, was voor ons overweldigend. Bij binnekomst wordt je als een vorst onthaald, de kamer zo mooi en schoon. We hadden beiden de tranen in de ogen. Niets is teveel voor ze. Geweldige botanische tuin wat zorgt voor rust in je hoofd ne het drukke nederland en bangkok.

Geen hotel voor gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd met partner in november 2017

• Oude reviews

10Corrie21-07-2010

Een droom van een hotel

Het hotel Wora Bura is een hotel in koloniale stijl gebouwd. Alles is tot in de puntjes verzorgd en schoon. Het zwembad ligt aan het strand , s'ochtends kan je niet op het strand lopen omdat het dan vloed is , maar s'middags kan je helemaal naar het gouden Budah beeld aan het eind van het strand van Hua Hin lopen. We zijn hier geweest na 3 dagen in het drukke Bangkok ( wel erg leuk). Maar dan kom je hier in het Wora Bura tot rust , het was hier heerlijk.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Henk & Margo31-10-2008

Prachtige ambiance

Geweldig Resort, het zwembad en het ontbijtbuffet is hier geweldig,komen hier zeker nog eens terug. Leuk om met de shuttlebus (deze is gratis) vanaf Wora Bura, naar de avondmarkt te gaan in Hua Hin. Hier zijn veel (vis)restaurants en de kwaliteit van het eten is zeer goed! Mensen zijn ontzettend aardig en behulpzaam.Het strand valt enigsinds tegen, waarschijnlijk komt dit ook omdat het seizoen nog moest beginnen.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9GJ en S28-08-2008

Zeer mooi complex

Betreft vrij nieuw laagbouw (2 verdiepingen) resort met eigen spa faciliteiten. In de spa wordt je werkelijk in de watten gelegd. Kamers erg ruim met open badkamer (middels schuifwand). 2x per dag schoonmaak. Strand direct bereikbaar via het zwembad. Stevige ligbedden met dikke matrassen. Bij ons was het naseizoen dus voldoende plek, tijdens topdrukte is dit de vraag. Strand niets bijzonders, veel kwallen in zee. Ontbijt was uitgebreid in buffetvorm. Geen diner gehad. Via gratis shuttlebus (6x per dag) naar centrum gegaan om aldaar zeer goedkoop en lekker te kunnen eten. Versere vis is niet te krijgen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9fam. Vermeulen27-08-2008

Zeker een plek om nog eens naar terug te gaan.

Prachtig schoon resort. Medewerkers zijn super vriendelijk. Hier is klant nog koning. Strand is niet bijzonder. Wel lekker voor een (lange) wandeling. 2 x per dag wordt je kamer schoongemaakt. Op het strand kan je paardrijden en/of een lekkere massage nemen. Al met al zeker een aanrader!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Ineke17-04-2008

Fijn hotel. Redelijk kleinschalig, dus geen massa mensen. Mooie kamer. Schoon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie fruitschaal bij aankomst. Gebruikte handdoeken worden aan het eind van de middag weer aangevuld, evenals de 4 flesjes water. Goed zwembad. Het ontbijtbuffet is uitgebreid, overige maaltijden in het restaurant waren prima. Een paar maal per dag is er een shuttleservice naar het centrum van Hua Hin. Een reparatie werd direkt uitgevoerd. Het balkon van onze kamer lag prettig in de schaduw van palmbomen.

Gereisd met partner in april 2008

• 8C. Bronnenberg24-03-2008

Mooi nieuw kleinschalig hotel, schitterende kamers. Minpuntje nog weinig begroeiing bij zwembad en de bedjes staan te krap op elkaar, eigenlijk te weinig plaats bij het zwembad voor alle bedjes. Service bij zwembad niet super. Ligt net iets buiten stadje Hua Hin (te ver om te lopen).

Gereisd met partner in maart 2008

• 9Lisette Graafsma01-02-2008

Mooi nieuw resort. Wel wat ver van Hua Hin, zo'n 4 kilometer, maar goed te doen met taxi's. Nadeel van een nieuw resort is dat ook de begroeiing nog jong is, en schaduw dus vooral afkomstig is van parasols. Keurige kamers en personeel spreekt goed engels. Hua Hin is vooral interessant alsje van golf houdt. Er zijn 7 golfbanen in de omgeving. Persoonlijk vond ik Hua Hin zelf wat tegenvallen. Het strand is matig.

Gereisd met partner in februari 2008

0 tips over Hotel Wora Bura Resort & Spa

1 vraag over Hotel Wora Bura Resort & Spa

• van maasakker, 05-11-2017

hotel worabora hua hin

hebben ze daar ontbijt met glaasje champagne

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
    • Kleur van het strandLicht
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangToegang via trap
    • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats