8,5

2 reviews over Hotel White Sand in het Nederlands

Super plek, relaxed, niet duur

Willemijn de Lint
12-7-2009

Ligt direct aan zee. Het restaurant ligt in de tuin boven het strand. Het is er rustig en knus overdag en romantisch in de avond. De keuken is goed en serveert zowel Thai als westers eten. Op verzoek, maakt de keuken kreeft of andere vis- en schaaldieren, die vroeg in de ochtend voor u op de markt worden ingekocht. Alles vers!!! Niet voor niets komen gasten uit het dure, naastgelegen Hotel Anantara, eten op het gezellige terras van het White Sand. De ambience is goed en relaxed en er worden zowel rode als witte wijnen geschonken.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal top!!!

Willemijn de Lint
26-6-2009

White Sand Hotel is een klein hotel aan de noordkant van Hua Hin. Het hotel beschikt over 15 kamers en ligt op circa 5 km. van het centrum van de gezellige en populaire badplaats Hua Hin. Doordat het hotel direct aan zee ligt, hebben alle kamers zeezicht. De kamers op de 1e en 2e verdieping hebben allemaal een balkon aan zee-zijde. De kamers op de begane grond hebben een eigen terrasje, waarop in de ochtend het ontbijt geserveerd wordt. De kamers zijn eenvoudig, maar comfortabel ingericht. Ze zijn voorzien van airconditioning, minibar, waterkoker (met thee en koffie), kluis en kabeltelevisie. De tuin heeft een klein zwembad met bubbelbad en wordt omringd door tropische bomen.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel White Sand in Hua Hin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel White Sand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.