Pension Rang Phung

3 reviews over Pension Rang Phung in het Nederlands

Very safe and laidback

peter de werd
20-6-2011

It is a great place to stay, i have been here for a month and can say its a good place with friendly people its help a lot if you know a few words of thai

if you want to stay for a month a 4000 bath room is available with aircon and hot water

the minus point it is a bit out of town but you can rent a motorbike anywhere and even the guesthouse rent them so no problem to go everywhere in a moment

Geweldig guesthouse... superaardige mensen...

Martin Smit
22-12-2009

Dit is een geweldig guesthouse. De (oorspronkelijk) Noorse eigenaar en zijn vrouw runnen een goede plek. De service is buitengewoon en de kamers zijn zeer schoon. Er is een wasserette, een biljarttafel en de kamers hebben airco, goede televisie, goede "natte cel", voldoende handdoeken. Wij waren er maar 2 nachten maar toch werde de kamer ook tussendoor verschoond.

Ze hebben wat lokale gasten maar niet zo heel veel westerse touristen. Maar het is heerlijk rustig. Je kunt er lekker buiten zitten en een biertje op het terras nemen. Het ontbijt met ei is heerlijk en wij mochten 's avonds gewoon lekker mee"eten.

Het ligt dichtbij het centrum maar iets verder van het strand. Maar voor 3 Euro kom je vanuit daar naar een prachtig strand aan Kaoh Taikib. Daar kun je lekker energie bijtanken. Ik raad iedereen Guesthouse Rang Phung aan.

Guesthouse Rang Phung is een volledig nieuw verbouwd verblijf waar het goed toeven is. Ze hebben alles in huis. Recht tegenover het gasthuis is een 7 eleven waar je 24uur per terecht kunt voor alles en nog wat. Ik kocht er zelf een goed flesje rode wijn voor 150 Baht. Naar het strand is het een stukje lopen maar goed te doen. Ik ga er zeker terug.

Pension Rang Phung 8.33 10 3 .