Pension Rang Phung

Pension
8,3

2 reviews over Pension Rang Phung in het Nederlands

Geweldig guesthouse... superaardige mensen...

Martin Smit, 22-12-2009

Dit is een geweldig guesthouse. De (oorspronkelijk) Noorse eigenaar en zijn vrouw runnen een goede plek. De service is buitengewoon en de kamers zijn zeer schoon. Er is een wasserette, een biljarttafel en de kamers hebben airco, goede televisie, goede "natte cel", voldoende handdoeken. Wij waren er maar 2 nachten maar toch werde de kamer ook tussendoor verschoond.

Ze hebben wat lokale gasten maar niet zo heel veel westerse touristen. Maar het is heerlijk rustig. Je kunt er lekker buiten zitten en een biertje op het terras nemen. Het ontbijt met ei is heerlijk en wij mochten 's avonds gewoon lekker mee"eten.

Het ligt dichtbij het centrum maar iets verder van het strand. Maar voor 3 Euro kom je vanuit daar naar een prachtig strand aan Kaoh Taikib. Daar kun je lekker energie bijtanken. Ik raad iedereen Guesthouse Rang Phung aan.

Gewoon een echte aanrader, veel voor weinig geld.

P. Grataiy, 14-7-2009

Guesthouse Rang Phung is een volledig nieuw verbouwd verblijf waar het goed toeven is. Ze hebben alles in huis. Recht tegenover het gasthuis is een 7 eleven waar je 24uur per terecht kunt voor alles en nog wat. Ik kocht er zelf een goed flesje rode wijn voor 150 Baht. Naar het strand is het een stukje lopen maar goed te doen. Ik ga er zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rang Phung in Hua Hin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rang Phung zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Rang Phung scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.