Hotel Putahracsa Hua Hin

Hotel Putahracsa Hua Hin

8.9Fantastisch

Thailand, Thailand, Hua Hin

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Putahracsa Hua Hin voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

12 reviews over Hotel Putahracsa Hua Hin

• 2019
    9Hans Eysbouts14-03-2019

Een hotel om liefst morgen al terug te komen!

Het is nóg beter dan je al hebt gehoopt. Vooral de gastvrijheid is ongekend goed.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    10Suzan06-09-2018

Pure verwennerij!

Wat een verschrikkelijk goed hotel was dat zeg! Ik kan echt geen minpuntje verzinnen. Het ontbijt was zeer goed, de kamer prachtig en 10 stappen vanaf het zwembad. Het personeel erg vriendelijk en alleen maar bezig om je te verwennen. Vlakbij het centrum van Huahin, wij hebben een scooter gehuurd via het hotel, maar je kunt ook gratis heen met de hoteltuktuk, dan ga je terug gewoon lopen of je neemt een taxi of gewone tuktuk. Ik heb me erg veilig gevoeld in Huahin.

Gereisd met partner in januari 2018

• 10Lisette12-05-2018

Prachtig kleinschalig resort waar je echt in de watten wordt gelegd.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Erik31-01-2016

Lekker relaxen

Laatste 4 dagen vsn onze rondreis door Thailand doorgebracht in dit hotel. Nq twee hectische weken even 4 dagen niets doen. Heerlijk hotel met uitstekende service. Wij verbleven in een Silky Sand kamer op de begane grond. Nqqst onze kamer die van onze meiden. Goede kamer met heerlijk bedlinnen. In de vroege avond werden de kamers klaargemaakt voor de nacht en werd het gratis water aangevuld. Perfect ontbijt met heel veel keuze aan super verse producten. Lekker relaxte chill out án het strand met heel goed restaurant s lekkere coctails. Airco in de kamer wel moeilijk te regelen. Als afsluiter vN een rondreis the place to be. Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8han_mirjam17-12-2013

Perfecte plek

Een vriendelijke service. Uitgebreid heerlijk ontbijt. Er kwamen Thaise, Jonge Chinese mensen en een paar Europeanen. Het is er rustig. Geen disco gedoe. De kamer heeft een slecht te regelen airco die op je bed blaast en een gevaarlijke afstap. Kijk uit 's nachts. Er zijn geen stoelen om op te zitten. Het is er schoon en modern minimalistisch van inrichting. Op het hele resort is het loungen c.q. hangen. Tijdens de eerste 2 weken van december dat wij er waren, waren er bouwactiviteiten waar je op de kamer geen geluidshinder van ondervond, maar wel 's morgens bij het ontbijt en overdag bij het zwembad. Vluchten dus naar de strand Beach Bar, met zwembad, waar het ook heerlijk hangen is. Op de site stonden de bouwwerkzaamheden wel vermeld, maar nog niet op ons moment van boeking in juni. De zee komt TE dicht bij voor een strandwandeling. Jammer voor de beweging. Gratis shuttle naar het centrum wat echter ook in 10 min. te lopen is. Ik zou er weer zo heen gaan als het wat goedkoper was.

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Lode10-05-2013

Centrum op loopafstand.

Wij verbleven in een silksand room en hadden er eerlijk gezegd, gezien de prijs meer van verwacht. Minimalistische inrichting. Een airco die de koude lucht regelrecht op je bed deponeert. Een vloer op twee hoogtes met een op/afstap halverwege de kamer. Leuk als je 's nachts in het donker slaapdronken naar de WC moet. Veel restaurants en de nachtmarkt op loopafstand. Over het personeel niets dan goeds.

Gereisd met partner in september 2012

• 6helene08-02-2013

kleinschalig resort

wij verbleven in de villa sansly en in de silk and sand kamer. Helaas moest je bij de villa het zwembad delen, dus kan je net zo goed een kamer nemen die zijn dan wel het geld waard. Vond de service wat minder, handdoeken , water werden vergeten aan te vullen, maar waren wel heel goed in om te vertellen wat er uit de mini bar was, en wilde dat zelfs onterecht 2x rekenen. Mijn man was goed uitgegleden omdat de tegels bij de villa erg glad waren door de regen, toen ik dat vertelde moest ik dat maar in de comments vermelden, later aan de manager verteld, mmar die liet koekjes brengen en informeerde helemaal niet verder. beetje jammer. Hier komen verder alleen oudere mensen en is daardoor erg rustig

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Colinda11-07-2012

Vrij duur voor geboden kwaliteit

Verblijf in een villa met eigen zwembad. De villa's kunnen wel wat onderhoud gebruiken. In ons appartement kwam de houten vloer helemaal omhoog, zodat je op moest passen dat je niet struikelde. Het prive zwembad is met een overkapping, water te koud om in te zwemmen. Ook niet veel gelegenheid om in de zon te liggen. Ontbijt vonden wij matig. Niet voor herhaling vatbaar, prijs/kwaliteit verhouding slecht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Danielle29-01-2012

Super & trendy, zeker boeken!

Mooi verzorgd en trendy resort, net iets buiten het centrum maar prima aan te lopen (+/-5-10 min) (er is ook een 'hoteltuktuk' die je gratis brengt), gedeelte bij het strand ook super! lekker rustig. Personeel super vriendelijk en behulpzaam, prijs/kwaliteit verhouding goed! Kamers zien er perfect uit! kortom als je naar Hua Hin gaat zeker dit hotel boeken, dit resort is heerlijk na een rondreis bv om tot rust te komen en lekker te relaxen!!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Irma 21-08-2011

top

Zeer luxe resort waar je echt verwend wordt. Top ontbijt en de kamers heel trendy.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Hotel Putahracsa Hua Hin info