ZorghotelWeer vandaag33°26°
Hotel Napalai Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Napalai Resort & Spa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Napalai Resort & Spa in het Nederlands

Goed hotel

ysbeerke
24-11-2014

Na een grote rondreis goed om bij te komen ligt niet direct aan strand 300 tal meter de massage over hotel zijn super en echt goedkoop heb elke dag wel eentje genomen.

Gereisd Alleenreizend in februari 2014

Fijn hotel om bij te komen na een rondreis

Lydia
13-12-2013

Schoon en ruimtelijk, Wij hadden uitzicht op de weg erg gezellig Het is gelegen tussen de eigen bevolking en restaurantjes Personeel is aardig, bediening sloom Hotel heeft een soort kantine niet gezellig om te dineren, voor ontbijt prima Kamers zijn schoon en de bedden uitstekend denk dat er niet veel voor kinderen is, maar het strand is vlak bij.

Gereisd Met vrienden in december 2013

Goed hotel zuidelijk van het centrum van Hua Hin

Dirk
28-11-2013

Hua Hin centrum goed bereikbaar. Stranden bij Hua Hin centrum zijn beter, dan het strand vlakbij het hotel naast het vissershaventje. Het is niet meer van deze tijd dat men apart moet betalen voor Wifi.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel

MarianneElzen
9-11-2013

De hotelkamers zijn lekker ruim en schoon. Het centrum van Hua Hin ligt niet heel dichtbij, maar met een taxi ben je er zo.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Prima hotel!

MSA
10-9-2013

Mooi hotel, netjes en schoon, aardig personeel. Zwembad inclusief kinderbadje. Ontbijt in de ochtend was prima, er wordt rekening gehouden met de voorkeur van toeristen. In de straat tegenover het hotel drie restaurantjes. Voor het centrum moet men de bus pakken (10baht pp) die aan het eind van de straat stopt. Strand op loopafstand, alleen bezaaid met kleine krabbetjes.

Gereisd Met partner in januari 2013

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

• Adres22/1 Moobaan Huadonm, 77110(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Napalai Resort & Spa in Hua Hin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Napalai Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.