Hotel Mövenpick Asara Resort & Spa

Hotel Mövenpick Asara Resort & Spa
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Asara Resort & Spa voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Mövenpick Asara Resort & Spa in het Nederlands

Heerlijk Resort

T. van der Zwaard,
14-11-2018

Die resort heet nu Mövenpick Asara Resort & Spa.

We hebben hier twee weken in een pool villa gezeten. Wat een geweldige ervaring. Super vriendelijk personeel, niets is te gek. Je hoeft maar te kikken en het wordt gedaan. Prachtig tropisch resort en top restaurants. Een Thais en een Internationaal restaurant. Mooi rustig resort in een groot soort tropisch park. De Spa is ook een aanrader. Groot zwembad en in deze tijd niet druk. Direct aan zee maar geen strand. Iets buiten het centrum van de stad. Shuttle bus beschikbaar om naar de “night market” te gaan.

top.

asia
25-9-2014

Prachtig suites en villas.Rust ,vriendelijkheid en goed eten.Service top. Echt aanrader .Geen massa toeristen alleen in weekend veel thaise mensen en chinezen maar dat heb je geen last van. Genieten nogmaals genieten.Mooie grote zwembaden ,uitgebreide ontbijt niet normaal veel keuzes.Middag gratis heerlijk capuccino met home made lekkernijen.eten in hotel cusine thais en in centrum zoals bij moeder.Perfect!

Zalige oase van rust en luxe

Lesley
29-4-2014

We hadden met onze dochter van 10 een poolvilla dus onze woonkamer bouwden ze om naar een 2e slaapkamer. De villa op zich was zalig, totale privacy, als het zwembadje wat vuil was gewoon even bellen en binnen de 5 minuten werd het proper gemaakt. Proper onderhouden, buitendouche was geweldig. Wij hadden wel niet alle dagen een fruitmand maar koekjes bij het opmaken van de bedden ('s avonds). Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid oosters, beperkt Europees maar je bent nu eenmaal in Thailand dus aanpassen of wat beperkter maar zeer lekker ontbijten. Veel groen, mooie omgeving, strand ok, jammer van al die vreselijke kwallen waardoor niemand het water in ging. Enige minpunt is dat de zwarte voegen van ons privé-zwembadje afgaven op ons lichaam/kleding. Shuttle elke avond 2x heen en 2x terug werkte ook prima! Las voor vertrek klachten over beperkte kennis Engels, maar dat is algemeen in Thailand zo en het personeel aan de receptie sprak voldoende Engels om alle vragen te kunnen begrijpen!

Sfeervol, rust en comfort

Yvette
9-6-2013

Ontzettend blij geweest met de keuze!KAMER: Wij verbleven in Holiday Suite. Ontzettend gróte prachtig kamer. Alles geheel in stijl en zo sfeervol ingericht. Ook ontzettend leuke extra is de prive buitendouche (binnen is ook nog een douche). 2x per dag een schoonmaakploeg. RESORT:Prachtige tropische tuin. Wordt constant onderhouden. Zeer uitgebreid buffet. Totaal geen last gehad van muggen of ander gedierte. Beperkt Engels van personeel, maar zeer welwillend en zullen alles doen om je te helpen. Vind je dit lastig zorg dan voor een woordenboekje of vertaal-app. Prachtig zwembaden. Allerlei dieptes en variaties. Prachtig uitzicht, horizon loopt door in zee. Nooit gebrek gehad aan strandbedjes. Hotel biedt 2x per avond een shuttle busje naar centrum. Geef wel tijdig door dat je mee wilt want kán snel vollopen Wij hebben er een oase van rust, comfort en verwennerij ervaren. . Een paar dagjes vertoeven op het resort tussen onze eigen uitstapjes door, was echt een heerlijkheid!

Prachtig hotel, maar ietsje te rustig

Sabine
8-12-2012

Prachtig hotel : zeer mooie kamers, prachtige tropische tuin, prachtig zwembad, supervriendelijk personeel,geweldige spa. Als je van rust houdt is dit hotel perfect .Nog nooit zo'n mooi hotel geboekt ! Wij vonden het echter ietsje té rustig. We waren er half november en in die periode waren er 's avonds nauwelijks gasten in het restaurant of op het terras, dus voor een beetje ambiance moet je naar Hua Hin. Het centrum van Hua Hin ligt op ca. 10 min per taxi./shuttle .Wandelen is geen optie, langs een drukke weg. Er is wel een gratis hotelshuttle om 18.00 en 20.00. naar Hua Hin, terug om 20.30 en 22.30u. , zeer stipt , maar niet de ideale uren : Als je met het busje van 18.00u. vertrekt en je wil enkel iets eten,drinken, wat winkelen en de atmosfeer opsnuiven vonden wij 20.30u. net iets te snel om terug te keren en 22.30u. toch wel wat laat. Je kan natuurlijk ook met de taxi gaan : 180 Baht per rit, toch niet echt goedkoop.

Fantastisch hotel

HelgaDW
6-7-2011

prachtig hotel om te relaxen, sublieme service, hotel was wel bijna leeg toen wij er waren in juli 2010, Hua Hin is levendig stadje met elke dag avondmarkt en lekkere restaurantjes, we aten 's avonds meestal daar vooral Full Moon & Platoon is een aanrader

geweldig ,lieve mensen, heerlijketen

turfboer, karel en gooitske
28-11-2010

je waant je in het paradijs , wij komen zeker terug

Aanrader!

Marjoleine
26-11-2010

Dit is echt een fantastisch resort! Na een rondreis zijn we hier heerlijk bijgekomen. Heel vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, heerlijk zwembad, kamers heel mooi (poolvilla) alleen de schoonmaak kan iets beter.

Elke avond een shuttlebus (gratis) naar centrum waar je heerlijk kan eten bij meerdere restaurantjes (bij de pier, richting Hilton hotel). Als je daar rondloopt kom je een kleine night market tegen die andere spullen heeft als de grotere. De Nightmarket is leuk maar niet voor elke avond, restaurantjes zijn daar minder.

Elke avond lag er een bloemetje op kussen en wat snoepjes. Je kunt gratis films huren.

Tijdens ons verblijf was het heel rustig!!! Max 10 huisjes bezet, ik weet niet hoe alles verloopt als het wat drukker is.

Maar... Echte aanrader!

fantastisch hotel voor rustzoekers

Fred Baaij
25-10-2010

Hotel Asara Villa & suits in Hua Hin is een prachtig gelegen hotel. Gelukkig niet in het centrum van Hua hin, maar aangelegd in een tropische tuin met lagunes en waterpartijen. Gelegen aan een niet al te breed strand, maar aan een geweldige tuin met verschillende zwembaden. Er zijn voldoende ligstoelen aanwezig. Twee goede restaurants. Tegen redelijke prijzen. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed. De sfeer is uitstekend. Zeer vriendelijk personeel die je bij alles van dienst wil zijn. Je kunt je met engels redelijk goed verstaanbaar maken. Er worden een aantal activiteiten verzorgd, zoals fruit snijden, Thais koken en gratis internet. Er is een Spa en fitnessruimte. Voor de kinderen zijn er mogelijkheden van de kano gebruik te maken of op het strand met een paardje te rijden. Het centrum van Hua Hin ligt op 6 klm. afstand. Met een taxi (200 bath) of Tuktuk (150 bath). 's avonds rijd een hotelbusje 2x naar Hua Hin en terug.

Een hotel om zeker eens terug te komen.

Prachtig resort! Wel een trap op/af iedere keer. Helaas niet prachtig genoeg voor 5 sterren. Vlekken op de bekleding in kamer+restaurants en weinig service.(handdoekboys kletsen terwijl strand vol boomafval ligt, buitendouche niet vrijgemaakt van bladeren). Het is er prachtig en er zijn veel gratis faciliteiten (strand,internet, bibliotheek) en geweldig eten. Het personeel spreekt schandalig slecht engels (boekte een pedicure in de spa en kreeg manicure bevestigd; iets vragen kost 20 minuten). De prijs te hoog en niet reeel. Je betaalt 10.000 baht (200e) voor 1 nacht villa en bij vertrek wordt gecontroleerd of je de slippers hebt meegenomen; daarvoor wordt 135 baht (2,3e) gerekend..kinderachtig! Textiel mooi gewaaierd, geen fooi: neergegooid. Nogmaals, het eten is erg goed, en als je je instelt op 4 sterren en een mooie prijsdeal maakt: helemaal top en vooral veel romantiek dus gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Asara Resort & Spa in Hua Hin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Asara Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.