Hotel Let's Sea Hua Hin Al Fresco Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°26°
Hotel Let's Sea Hua Hin Al Fresco Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Let's Sea Hua Hin Al Fresco Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Let's Sea Hua Hin Al Fresco Resort in het Nederlands

Het was hier fantastisch!!!

N. Polder
28-11-2013

Als je op zoek bent naar een luxe, kindvrij hotel waar je tot op je wenken wordt bediend, ben je in dit hotel op de juiste plek. Heerlijk eten in het restaurant, ruime en schone slaapkamer met alle voorzieningen, een mooi en groot zwembad, vriendelijk en behulpzaam personeel, comfortabele loungebanken met uitzicht op de zee, elke ochtend een champagne ontbijt; kortom voor ons de meest ultieme, luxe vakantie.

Gereisd Met partner in april 2013

Fantastische ervaring!

Kathleen Weyn
3-1-2010

Prachtig, rustig, zeer vriendelijk personeel. De bouwwerf naast het hotel en het lawaai dat ermee gepaard niet meegerekend, was dit pure verwennerij. Kleinschalig. We konden vanaf ons terras zo het zwembad in ...

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Rust en luxe!

paul kiekens
23-12-2008

enige minpunt is ligging: je moet een taxi nemen (4 km naar centrum). prachtige kamers, rustig restaurant, geen kleine kinderen toegelaten(omdat de kamers onmiddellijk in het zwembad-kanaal uitmonden). voor wie het kan betalen is dit ideaal.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Luxe rustig geschikt voor Huwelijksreis

Th.C.van Zoest
30-11-2008

Luxe afgelegen hotel en zeer rustig. Niet voor gezinnen wel mensen die rust zoeken. Geschikt voor pasgetrouwde stelletjes. Vriendelijke bediening. Minimale mogelijkheden voor shopping of uitgaan.

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Natuurzwembad, Onverwarmd, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Australisch, Aziatisch, Deens, Engels, Europees-Aziatisch, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indonesisch, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Noors, Oosters, Regionaal, Scandinavisch, Steaks, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vietnamees, Zweeds

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportKitesurfen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Let's Sea Hua Hin Al Fresco Resort in Hua Hin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Let's Sea Hua Hin Al Fresco Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.