Hotel Imperial Hua Hin Beach Resort

Hotel Imperial Hua Hin Beach Resort

8.3Fantastisch

Thailand, Thailand, Hua Hin

Op vakantie geweest naar Imperial Hua Hin Beach Resort?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Imperial Hua Hin Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Sauna

3 reviews over Hotel Imperial Hua Hin Beach Resort

• 7ayanab17-01-2013

Niet veel speciaals...

De vorige recensies dateren al van 2008 en sindsdien is het veel verandert. Op zich is het hotel netjes, maar heeft weinig charme. De kamers zijn eenvoudig, badkamer is ok maar kan een goede poetsbeurt gebruiken (schimmel in de douche). Er is een klein winkeltje wat meestal niet bemand is, dan moet je even naar de receptie. Het restaurant is ongezellig, ontbijt uitgebreid maar gericht op Aziaten en Scandinaviers. Lunch, diner en drankjes vrij duur. Eten is niet super, maar ook niet slecht. Let wel op dat als je n voor- en hoofdgerecht besteld, ze die bijna gelijktijdig serveren. Ligging van het hotel is erg afgelegen, niks in de buurt te doen, wel gratis shuttle op vaste tijden naar het centrum. Omgeving van het hotel ziet er troosteloos uit. Geen gebruik kunnen maken van het strand doordat het de hele dag hoog water is. In het hotel zelf niks te doen, saaie boel. 2 avonden muziek maar er zat geen kat. Vooral Aziaten en Scandinaviers in het hotel. Meeste personeel spreekt amper engels.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9anja11-11-2008

echt een aanrader

een mooi hotel en zeker als je de drukte wat wil vermijden het personeel is erg vriendelijk je kunt met een gratis busje naar het centrum de kamers zijn ook mooi en het is naast het buiten- verblijf van de koning dus dat wil ook wel wat zeggen wij zijn er afgelopen jaar geweest voor 5 dagen strand vakantie en het was heerlijk na een rondreis Thailand lekker tot rust komen en wil je de drukte op zoeken dan kan dat ook je stapt op het busje en je bent in 5 minuten in het centrum het ontbijt is erg uitgebreid en het eten is er ook goed en in de avond is er muziek tot ongeveer 12.oouur. Volgend jaar gaan we daar weer terug voor nog wat uit te rusten ik verheug me nu er al op .

Gereisd met vrienden in november 2008

• 9J. Raggers07-01-2008

Geweldig hotel, zeer vriendelijk, prima service, mooie ligging aan zee. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met familie in januari 2008

Hotel Imperial Hua Hin Beach Resort info