Hotel Ibis Hua Hin

Met jonge kinderen

zeer tevreden

Fam. van Dam
23-9-2016

Wij waren met een groepje van 7 personen, 5 volwassenen en 2 kinderen.

Hotel Ibis Hua is een vrij nieuw hotel. Vriendelijk personeel. Goed ontbijtje

Wij haden 2 gewone kamers en 1 familiekamer.

De gewonen kamer zijn niet groot, mar wel keurig netjes en heerlijke bedden, we hebben geslappen........ De familiekamer is heel tof, 1 groot dubbel bed en 1 stapelbed. Voor de kinderen een grote teddybeer in het bed (fris gewassen!!) een spelcomputer met eigen tv voor de kinderen. Alle kamers haden een leuk balkonnetje met zicht op het zwembad of aan de andere kant op de tuin. Het zwembad was goed schoon en leuk, niet al te diep (1,20-1,40) maar leuk en tof om in te ploeteren en lekker te zwemmen.

Men had een shuttelservice die je naar de klokkentoren bracht of naar een groot overdekt winkelcentrum. Het hotel ligt wel direkt aan een drukke verkeersweg, mar daarom niet getreurd. Voor ons was dit hotel en Hua hin een aangename verassing.

Nooit meer Ibis in Hua Hin

Willem
3-3-2016

Het reisbureau waar wij al jaren onze Thailand reizen boeken, had voor ons het Ibis hotel geboekt voor een verblijf van 1 week in Hua Hin. Na het inchecken gingen we naar de kamer en bij het zien van deze schrokken we van de kleine kamer. Er was maar 1 kledingkast, twee 1 persoonsbedden waardoor de loopruimte in de kamer zeer beperkt is. Wij probeerde na het zien van deze kamer een upgrade te krijgen naar een grotere kamer, maar kregen te horen dat alle kamers in dit hotel het zelfde waren. Helaas kon het reisbureau ook niets meer voor ons doen, omdat alle betaalbare hotels in Hua Hin volgeboekt waren. We hebben een week lang uit de koffer moeten leven omdat de kastruimte te klein was. Het enige bankje in de kamer was voor de koffer en de andere lag op de grond. Het hotel had zeker 80% aan Chinese gasten die zeer lawaaierig waren. Dit hotel is niet geschikt voor een verblijf van 1 week en is het naar mijn mening een doortrekkers hotel en voor een verblijf voor 1 of 2 dagen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Hua Hin in Hua Hin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Hua Hin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.