Géén boekingskosten

Hotel Hua Hin Grand

ThailandThailandHua Hin

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hua Hin Grand voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 27 reviews

7.6GoedScore uit 27 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

27 Reviews over Hua Hin Grand

• 8Ton21-01-2015

leuk hotel

Leuk hotel als tussenstop. ligt in de buurt van veel bedrijvigheid zoals winkels, markt en strand. Kamers zijn goed en schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. eten is goed.

• 7saskia06-08-2012

groot onpersoonlijk

een net , groot maar zeer onpersoonlijk hotel, voelde me echt een nummer ipv een gast. De kamers was niets op aan te merken en de ligging is ook top, helemaal daar een nachtmarkt en pleintje waar je heerlijk kunt vertoeven beneden aan de voet van het hotel ligt.

• 7l.strooband14-02-2012

redelijk hotel

hotel in de stad, douche liep door ,'s nachts erg gehorig.'s morgens vroeg weg ontbijt met koude gebakken eieren , nog weinig personeel aanwezig. Het strand is vol en vies.

• 7Rw. Beets06-02-2011

Viel een beetje tegen.

Wij verbleven daar van zondag 16 januari t/m zaterdag 5 februari 2011. We hebben die weken lauw en koud water gehad en regelmatig moeten klagen. Wij waren niet de enigste. Volgens mensen die daar al jaren lang komen en overwinteren is warm water in dit hotel al jaren een probleem. Ook is het een nadeel dat de discotheek vlak bij het hotel tot in de vroege uurtjes doorgaat. Als je op een hoge verdieping zit, heb je daar minder last van. We hadden schone kamer met een goed uitzicht op zee. Ook zijn de bedden hard. Op loop afstand is ook een groot modern winkelcentrum . In de tuin van het hotel hebben we verschillende keren ’s avonds heerlijk gegeten en er was live muziek. Zeer vriendelijk personeel en goede service. Maar voor onze rust en een lekker warm bad nemen wij volgende keer een ander hotel.

R.W

• 8Guido29-08-2009

Prima hotel direct naast ziekenhuis

Na op een rots te hebben getrapt in de zee mijn voet opengehaald en in het ziekenhuis beland. Aangezien ik iedere dag terug moest komen om de wond te verzorgen en opnieuw te verbinden dit hotel maar genomen wat pal naast het ziekenhuis ligt. Kamers zijn schoon, personeel is vriendelijk, prima ontbijt, avondeten is matig maar voor het hotel is eeen avondmarkt waar je heerlijk kan eten voor circa 1 euro. Er is een groot zwembad met kinderbad (kon ik nog een beetje afkoelen met mn been op de rand) Internet cafe aanwezig. BVN kanaal op de kamer. Wil je een tuk tuk nemen loop dan even een stukje de hoofdweg op. Dichtbij het hotel en de markt vragen ze veel te hoge prijzen. Kamer kost circa 25 euro per nacht incl. ontbijt wat voor thaise begrippen niet heel goedkoop is, maar ja als je een ongelukje hebt gehad is het wel erg handig :) Ps let dus goed op als je de zee in gaat in Hua Hin!!

• 8W. van Beek05-02-2008

Goed hotel alleen lastig dat je een drukke weg met 4 rijbanen over moet steken,lastig als je slecht ter been ben,stranden, centrum 10 min lopen Vriendelijk personeel ,leuke avond markt voor de deur. De was kun je beter in het hotel laten verzorgen,dan om de hoek,daar kwam de was niet wit maar grijs vandaan,is wel heel goedkoop Ontbijt was goed verzorgt

• 7a.n funcke11-01-2008

heel gezellig hotel personeel is toppie.

• 7Karin06-12-2007

Prima hotel en super service we hadden een kamer waar we veel geluidsoverlast hadden van het karaoke dit meteen gemeld en kregen een kamer aan de andere kant!!! lekker rustig en als je vraagt krijg je meteen engelstalige tv zenders op de tv ze doen echt alles voor je. Ja het ontbijt was een beetje eenvoudig maar wel vers alles. 10 min lopen en je bent in het centrum van Hua hin.

• 7c.sier14-09-2007

goed hotel voor deze prijs ontbijd minder maarna vragenwas erkaas en eieren handoeken voor het strand ook aanwezich al met al een goed hotel echt een aanrader kamers schoon personeel vriendelijk ligging gunstig mark voor het hotel erg gezellig

• 7ron31-08-2007

kamers wat gedateerd en hemelsbreed naar het strand 10 min. maar je moet omlopen en dan is het 20 min. matig en karig ontbijt, veel thais en chinees.

Hotel Hua Hin Grand info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)