Hotel Dusit Thani Hua Hin

Hotel Dusit Thani Hua Hin

9.5Fenomenaal

Thailand, Thailand, Hua Hin

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Dusit Thani Hua Hin voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

17 reviews over Hotel Dusit Thani Hua Hin

• 10nathalie25-04-2011

ongeloofelijk een droomhotel

het hotel was gewoonweg ongelooflijk. super mooie kamers, ongeloofelijk goed onderhouden hotel! je kan gewoon niks vinden dat slecht is. de mensen zijn super vriendelijk, zijn heel behulpzaam. de kamers werden 2 keer per dag opgemaakt zijn altijd super proper. echt gewoon een super droomhotel. ik raad dit hotel aan iedereen aan!!! hier wordt je verwent en heb je een supper mooi hotel.

Gereisd met partner in maart 2011

• 10sterkendries frieda01-06-2010

pure klasse !!!

mooi hotel, prachtig gelegen, fantastisch lekker eten een aanrader tot en met een hotel om zeker nog eens terug te gaan !!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9frieda sterkendries01-06-2010

een fantastisch hotel!!

heel mooi gelegen, zeer goed op alle vlakken!!! een hotel om zeker eens naar terug te gaan !!! een aanrader !!!

Gereisd met partner in april 2010

• 10veroniek15-10-2008

prachtig hotel!!!

het enige nadeel in dit hotel was dat het personeel inclusief de balie amper engels verstaan en spreken, buiten dit , buitengewoon prachtig hotel , qua eten ongelooflijk veel keuze en heel lekker

Gereisd met vrienden in september 2008

• 10Annemarie Franke17-03-2008

Wij zijn hier 5 nachten geweest als afsluiting van een rondreis door Thailand en wat hebben we genoten! Wij hier nog iets te klagen heeft die moet nooit maar dan ook nooit meer op vakantie gaan want hier is echt alles perfect, toen we de eerste keer gingen ontbijten wisten we echt niet wat we zagen, zoveel keuze. Ook de kamers waren prachtig en werden 3 maal daags voorzien van schone handdoeken en elke dag werd er een bord vers fruit gebracht, het enige kleine minpuntje was de afgelegen ligging maar dat kun je lezen in de reisgids als je boekt ons heeft het niet gestoord want we namen gewoon de shuttlebus van het hotel voor 50 bath per persoon naar het centrum. Het personeel is bijzonder vriendelijk en wil alles wel voor je doen. Wij zijn afgelopen vrijdag weer thuis gekomen maar wij zouden zo weer terug willen. Annemarie Franke.

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 10Bjorn en Sofie12-07-2007

Prachtig hotel, vrijwel alles top. Supergezellig zwembad,prachtige lobby, zeer lekker en uitgebreid buffet, 3x per dag werd de kamer schoongemaakt...

Enkele minpuntjes: in de zee waren redelijk wat kleine krabjes aanwezig, 's avonds is er niet veel te beleven in het hotel en de accomodatie waarin biljart en tafeltennis voorzien zijn is wat koud ingericht en zonder muziek. Afstand tot het centrum is 15min. met openbaar vervoer, hiervoor is wel een busje van het hotel voorzien tot 22.00u.

Deze kleinigheden doen echter geen afbreuk aan de pracht van de service en het hotel in het algemeen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Inge en Erik20-05-2007

Wij zijn hier al 4 keer geweest en zullen ook blijven terugkeren. Prachtig onderhouden hotel, prima service, heerlijk eten in alle 5 restaurants, mooi zwembad. Misschien niet direct in het centrum gelegen maar dat maakt het hier ook heerlijk rustig. Enig minpuntje het strand.

Gereisd met partner in september 2006

• 9Inge en Erik20-05-2007

wij zijn al 4 keer hier geweest en zullen ook blijven terugkomen. Prachtig onderhouden hotel. Prima service, heerlijk eten in alle 5 restaurants, misschien niet direct in het centrum gelegen maar dat maakt het ook heerlijk rustig. Strand is enig minpuntje.

Gereisd in mei 2007

• 9Colette, Julia & Bert13-05-2007

Een zeer luxe hotel 10km buiten Hua Hin, Het zowel ontbijt buffet als de diverse restaurants zijn zeer goed. Een echte aanrader is de italiaanse avond. Een mooi uitzicht met prachtig zwembad maar kinderactiviteiten zijn zeer beperkt. Het hotel is in het bezit van een manege wat wel heel leuk is. Zoek je luxe en luxe met heerlijk eten in een rustige omgeving dan is dit hotel een echte aanrader.

Gereisd in mei 2007

• 10Henk Hetzel.06-02-2006

Ik kom hier al 6 jaar, elke keer dat we hier zijn is een verademing.

Ik ben bijna alle top hotels/resorts geweest vanwege mijn werk, en dit is een van de beste resorts waar ik ben geweest.

Gereisd in februari 2006

Hotel Dusit Thani Hua Hin info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats