Hotel Centara Grand Hua Hin

Hotel Centara Grand Hua Hin

9.4Fenomenaal

Thailand, Thailand, Hua Hin

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Centara Grand Hua Hin voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

63 reviews over Hotel Centara Grand Hua Hin

• 2018
    9Henny wijkhuizen20-04-2018

Geweldig !!109

Beeldschoon hotel, koloniaal en je waant je 100 jaar terug. Ligt aan strand maar helaas geen bedden op strand, beetje jammer. Wij hebben in veel klasse hotels gelogeerd maar dit was fantastisch!!

Gereisd met partner in april 2016

• Oude reviews

10Tamara30-11-2013

Paradijs op aarde!!

Centara is zo'n waanzinnig mooi hotel, niet alleen qua looks maar ook de ligging is perfect, alles op loopafstand. De service is echt top ik kan niet anders zeggen en ook de oase van rust als je het resort op komt lopen in één woord WOW!! wij zijn er afgelopen april voor het eerst geweest ( hiervoor 2 keer in het Hilton verbleven ) maar op aanraden van mijn ouders hierheen gegaan en wij willen niets anders meer, volgend jaar zijn wij hier weer te vinden alles alweer geboekt maar nu heerlijk voor 9 nachten :)..

Gereisd met partner in april 2013

• 10bwi195010-07-2013

Mooiste hotel van Hua Hin

Het Centara ligt in het centrum van Hua Hin en heeft een prachtige tuin. Wij kregen twee dagen een poolvilla omdat de kamers vol zaten. Uiteindelijk hebben we daar een week gezeten. Wat een service in dit hotel.

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Ann Blackbarry26-08-2012

Prachtig

Wat een geweldig hotel, zo mooi. Je wordt echt verwend , service is heel groot. Enorm goed ontbijt, lunch aan het strand is een echte aanrader maar er hangt wel een prijskaartje aan.Binnen enkele minuten lopen in het drukke en gezellige Hua Hin. Maar binnen de poorten van het hotel een oase van rust met een prachtige en verzorgde tuin. 3 verschillende grote zwembaden met verschillend publiek. Wil wel elk jaar terug......

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Colinda11-07-2012

Goed onderhouden in prachtige tuinen

Verblijf in de villa's met eigen zwembad. Samen met echtgenoot en zoontje van 8 weken. De villa's zijn ruim opgezet. Wij hadden naast de kamer ook nog de beschikking over een apart soort van theehuisje. Ideaal met kinderen. De airco maakt erg veel lawaai en het is al snel te koud, lastig in te stellen. Echt een verbeterpunt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8pietwarder03-01-2012

100%

dit hotel is het einde voor alles strand eigen zwembad en in het centrum

Gereisd met partner in februari 2011

• 10Sameer (Samber)26-09-2011

Ge-wel-dig hotel

Het Sofitel Grand Centara is een prachtig hotel! Mooie tuinen, mooie zwembaden, direct aan het strand gelegen en restaurants waar je heerlijk kunt eten. Het hotel ligt op enkele minuten lopen van het centrum. De Spa Villa waar wij in zaten was ook schitterend. Er lopen wel veel mieren in de tuin, maar dat is niet heel erg. Wat we wel vervelend vonden is de inkijk in onze tuin van het (lelijke) Hilton-hotel er naast, maar door een grote parasol te plaatsen was dat opgelost. Personeel is vriendelijk, soms iets te, maar dat zal de Thaise mentaliteit wel zijn. De thema buffets zijn prijzig, maar wel goed. Vooral de Barbeque at the Sea is een aanrader! Enige minpuntje was de borg van 400 EUR.

Gereisd met partner in mei 2011

• 10berends_l18-08-2011

Paradijs!

Geweldig mooi hotel met een heel mooi zwembad. Op loopafstand van het gezellige centrum. Direct gelegen aan de zee.

Een echte aanrader. Niet goedkoop, maar zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in februari 2005

• 9Babs16-08-2011

Prachtig hotel.

Het is echt een prachtig hotel om lekker te kunnen relaxen. Vanaf het eerste moment voelde we ons er helemaal thuis en en werkelijk alles ziet er prima uit. Mooie/ ruime kamers, leuke zwembaden, goede ligbedden bij de zwembaden, lekker eten en drinken, mooi aangelegde tuinen, tegen de winkelstraatjes aan, hele vriendelijke mensen en het geheel ziet er gewoon mooi uit. Echt een plek om naar toe terug te gaan!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9jan en ria uit rotterdam24-07-2011

geweldig.

voor de derde keer in dit prachtige hotel. nu zaten wij in de villa met een prive zwembad,zalig. hebben al weer geboekt voor de winter.

Gereisd met partner in juni 2011

Hotel Centara Grand Hua Hin info