Hotel Asara Villa & Suite

Hotel Asara Villa & Suite
9,5

3 tips over Hotel Asara Villa & Suite

asia, 13-3-2015
neem tuc tuc 10 euri voor hele dag rondrijden, mooie plekken zien in Huan Hin!!!
Lesley, 29-4-2014
Als je een vroege trip maakt of vroeg vertrekt, vraag dan een lunchpakket, we deden dit 2x en zelfs bij ons vertrek om 5u 's morgens stond het al voor ons klaar! Als je niet met de shuttle heen of terug wil rijden betaal je 150 bath voor een taxi of tuk tuk, geen 200 zoals ik wel vaker hoorde. Maar je kan ook prima met de bus (grote tuk tuk) mee en dan betaal je 10 bath voor een enkele rit. Gewoon langs de kant van de weg de juiste richting uitlopen en de bus stopt vanzelf om je mee te nemen!
Yvette, 9-6-2013

Een dagje tuc (prive) huren en naar de Pa-la-au watervallen gaan. Lekker zwemmen in prive pools van deze rivier. Tot plateau 5 klimmen was echt zeer goed te doen.

Het strand ten zuiden van de Takiab is prima en als je vanuit daar verder loopt langs het water kom je na een half uur lopen op een nog mooier stuk strand waar veel aziaten zitten en je klapstoeltjes kunt huren onder de palmbomen. Het water en strand is hier veel schoner en zo lekker warm.

We hebben een aantal aanbieders voor Asara Villa & Suite voor je op een rij gezet: