Hua Hin

We hebben een aantal aanbieders voor Hua Hin voor je op een rij gezet:

vakanties Hua Hin

We hebben een aantal aanbieders voor Hua Hin voor je op een rij gezet:

Reviews over Hua Hin

Een goed alternatief voor de zon.

René
    20-4-2019

Een leuke stad met veel marktjes (day/night) en restaurantjes met enkele live muziek. Goed vertoeven voor relatief weinig geld . Goedkoper dan Spanje (Europa) enz. Strand is behoorlijk schoon ,maar kijk uit voor de rotspartijen ter hoogte van het Hilton hotel. Hua Hin beach. Men kan er ook excursies doen als je daar zin in hebt. Je kan hier zelfs tussen de lokale bevolking eten , waar natuurlijk al veel toeristen zijn vanwege het goedkope !!... Eten en drinken voor weinig. Maar ga tussen januari en uiterlijk in maart , want april wordt het tussen de 35-40 gr. En dat is behoorlijk warm !!!

Gereisd Met partner in maart 2019

Grote levendige stad aan prachtig zandstrand

Rob en Yvonne
    29-3-2019

Heerlijke Thaise stad met vele markten, restaurants, bars en massagesalons. Via een fietstocht kun je de vele gezichten van Hua Hin (HH) leren kennen. Restaurants zijn er in allerlei variaties, maar als je in Thailland bent moet je in mijn ogen geen pizza eten. Het Thaise eten is er voortreffelijk en zeer betaalbaar. HH heeft twee grote moderne winkelcentra. Bezoek aan Cicadamarkt is een must. Op de Night Market bij Dar heerlijk Thais eten. Vervoer met de Tuk Tuk is goedkoop (150 Baht binnen de stad) maar echt goedkoop is de green taxi, een groene pick-up met zitbanken waarmee je voor 10/15 Baht van oost naar west HH rijdt. Wel uitkijken met oversteken want er wordt hard gereden. Wij vonden HH leuker dan Phuket. De overdekte food market, tot 12.00 open, is een belevenis. Dat geldt voor alle markten. Leuke presentjes te koop en natuurlijk heerlijk eten. Wij hebben met weemoed afscheid genomen en komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Om weer terug te komen.

Hans Eysbouts
    18-3-2019

Hua Hin voor de vijfde keer bezocht, dit keer als enige reisbestemming. Het voelde dit keer als echt "thuiskomen". Over hotel Putaracsa: onze verwachtingen waren al hoog gespannen, maar de werkelijkheid was nóg beter.

Hua Hin is veelzijdig en gastvrij.

Gereisd Met partner in februari 2019

Leuke levendige badplaats

Lucas
    14-4-2018

Hua Hin is een badplaats met een mooi stuk strand en een leuk levendig centrum met leuke winkeltjes en een groot modern winkelcentrum en twee grote nachtmarkten waar je van alles kan kopen en natuurlijk een hele hoop restaurantjes waar je ook gewoon Nederlands, Duits, Spaans of Italiaans kan eten, of heerlijk Indisch, ik heb zelf heerlijk curry gegeten bij de Royal Indian Restaurant, in het straatje richting de zee, maar bestel niet spicy haha anders sta je in de fik ! Hua Hin is zeker de moeite waard en een mooie uitval basis om mooie excursies te maken in de omgeving.

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Super!

Hartevelt
    7-1-2018

Na een paar hectische dagen in Bangkok een oase van rust in Hua Hin. We hadden een fatastisch hotel wat een ideale uitvalsbasis was voor onze uitstapjes. Van het beklimmen van een waterval tot het bezoeken van een olifantenopvang. En zijn genoeg leuke, mooie en inspannende dingen te doen. Ga met een taxichauffeur onderhandelen en maak een excursie voor een goede prijs. Bezoek s,avonds de nightmarket. Zeker niet alleen om heerlijk te snuffelen maar zeker om te genieten van al het heerlijke eten. Vers klaargemaakt, heerlijk van smaak en belachelijk goedkoop. Ga lekker eten op 1 van de drie pieren vlakbij het Hilton hotel. Wil je s avond nog uit, ga dan de wijk in tegenover het Hilton. De Panama is super gezellig, relaxt publiek en je kijkt je ogen uit. Verder is het in de buurt een gezellige boel. Niets geen agressie. Gewoon vermaak. We gaan zeker verder kijken in het mooie Thailand. Maar in Hua Hin komen we zeker nog eens terug...op zeker.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Hua Hin scoort een 8,4 uit 10, op basis van 158 reviews