Hotel Buadara Resort

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Thailand, Thailand, Chumphon

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Buadara Resort?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Tonen op kaart

1 review over Hotel Buadara Resort

• 9pamcop06-01-2012

Top hotel/resort

Wat een heerlijk en charmant hotel/resort. Hele mooie in Thaise stijl gebouwde huisjes met een geweldige buitendouche. En de service is echt zo vreselijk top!!!! Het ontbijt was super, heel mooi gemaakt en veels te veel. Ik zou hier zeker nog een keer naartoe gaan. Een klein minpuntje is dat het bed, zoals bijna overal in Thailand trouwens, erg hard is.

Gereisd met partner in december 2011

0 tips over Hotel Buadara Resort