Hotel The Legend Chiang Rai

Hotel The Legend Chiang Rai
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor The Legend Chiang Rai voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel The Legend Chiang Rai in het Nederlands

Met jonge kinderen

Zeer fraai hotel met uitstekende service

Stijn
22-3-2015

Het Legend Chiang Rai ligt prachtig aan de rivier Kok. De meeste kamers zijn verdeeld over verschillende huisjes die in een mooi aangelegde tuin liggen. Alles ziet er erg verzorgd uit en het personeel doet erg zijn best het je naar de zin te maken. Het ontbijt en diner zijn goed verzorgd. In 15-20 minuten kun je ook naar het dorp lopen om in een van de restaurantjes daar te eten. Dat is 's avonds echter geen prettige wandeling, door alle blaffende honden.

Elegant hotel

Monique
4-9-2013

Een erg mooi, sfeervol en rustig hotel, in een buitenwijk van Chiang Rai en direct aan een brede rivier. We hadden als familie twee naast elkaar gelegen kamers met een tussendeur,en hierdoor behoorlijk wat ruimte ter beschikking. De kamers waren schoon, ruim, netjes en met zorg ingericht met veel donker hout, steen, hagelwit textiel en kleurige kussentjes. Wij vonden de grote binnen-buitendouche bij de kamer heerlijk maar als het wat koeler is, is het misschien niet zo aangenaam om min of meer buiten te douchen. Het ontbijt was voldoende uitgebreid en goed verzorgd.

Het hotel ligt buiten het centrum maar wij hebben dat niet als probleem ervaren. Te voet ben je in ongeveer twintig minuten in het centrum en natuurlijk is een taxi ook snel geregeld.

Het hotel is niet speciaal op kinderen gericht maar kinderen zijn er wel erg welkom. Onze kinderen vonden bovendien het zwembad, met uitzicht op de rivier, erg fijn.

Prachtig bij warm weer

Mulder
30-4-2011

Het is een prachtig resort. Echter, wanneer het niet zo warm is (wat goed mogelijk is in Noord Thailand) dan is het wat koud. Er zijn accomodaties waar de douche ahw buiten is en dat kan nogal koud zijn. Het heeft een prachtige sfeer die vooral voor warm weer geschikt is, zoals de lemen vloeren.

Goed hotel met mooie ligging

Katrien
24-8-2009

We hebben hier een paar heerlijke dagen doorgebracht met onze twee kinderen van 3 jaar. De kamers zijn mooi en het eten is er erg goed. Mooi zwembad met uitzicht op de rivier. Aanrader.

2007

Een luxe resort aan de rivier net buiten het centrum van 5

fam. de Ceuninck
28-12-2007

Een luxe resort aan de rivier net buiten het centrum van Chiang Rai. Ligt heel rustig, maar het gezellige centrum is met een busje van het resort of op de mountainbike binnen 10 minuten te bereiken. Naast het hotel hebben ze een leuke boulevard langs de rivier aangelegd, waar je ’s avonds (goed verlicht) kunt sporten (tennissen, joggen, enz.). Lopend nog geen 5 minuten.

Wij hadden de Grand Deluxe studio met een 2 persoons jacuzzi in de badkamer. Een hele mooie ruime bungalow. Ze hebben ook pool villas. Wees er alleen wel op bedacht dat het water van deze zwembadjes door de zon verwarmd moet worden. In december was het water nog vrij fris. We waren blij dat we voor onze jacuzzi zelf konden bepalen hoe warm we het water wilden hebben.

Service in het resort is meer dan uitstekend. De manager geeft alle gasten persoonlijke aandacht.

Heerlijk resort

Julia
11-5-2007

Heerlijk resort. Het eten is prima, vooral als er 'savonds buffet en bbq is. De huisjes zijn heel apart ingericht, erg mooi. Ook lekker rustig. Wij verbleven hier in april 2007.

2006

een geweldig mooi hotel, ruime kamers van alle gemakken voorzien en zeer mooi ingericht Prima uitvalsbasis voor de bezienswaardigheden van Noord Thailand

Als god in Thailand

P. Matthijs
25-7-2006

Als god in Thailand. Schitterend resort, vlakbij de stad (5 min). Keuken is wat aan de prijs maar van hoge kwaliteit. Aanrader. Vergeet Chiang Mai, Chiang Rai heeft veel meer te bieden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Legend Chiang Rai in Chiang Rai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Legend Chiang Rai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.