Bed and Breakfast The Lazy Moon

Meer bedandbreakfast info

10 reviews over Bed and Breakfast The Lazy Moon

• 8Laetitia04-12-2011

Leuke homestay

Leuke homestay, uitstekend eten, lieve mensen en een schitterende omgeving. Wij hebben er een geweldige tijd gehad. Peter

Gereisd met vrienden in november 2011

• 8jurgen filor12-07-2010

Gewoon even weg van alle stress ....

lazymoon homestay is echt top! echt een geweldige ervaring om te zien hoe mensen in thailand echt leven. Weinig luxe maar helemaal fantastisch!!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 8Annelies Keuker19-04-2010

Landelijk Thailand

Gastvrij, eerlijk no nonsens. Eenvoudige maar nette huisjes. Niet echt geschikt in onze optiek voor kleine kinderen. Geen afzetting richting de straat. Momenteel heeft de eigenaar kleinere kinderen (3,6)maar die zijn het gewend. Wegverkeer kan in begin hinderlijk zijn, maar dat went snel, doorgaande route, maar niet extreem druk. Goed eten en alles kan geregeld worden. De tours die de eigenaar met je maakt zijn prima en een dag trekking is zwaar, maar top. Wie rust wil en weg van alle luxe en drukte zal het hier prima naar zijn zin hebben. Hier heb je het gevoel het echte Thailand van alle dag mee te maken. Aanrader!1

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Peter, Lies, Toby en Rudi29-08-2009

Helemaal toppie !!

Wil je met kinderen Thailand verkennen, dan moet je absoluut hier naar toe gaan. Overweldigende natuur, lieve mensen, goede service, mooie locatie, lekkere eten en zo kan ik wel doorgaan. De enthousiasme, liefde voor het natuur, cultuur en openheid van Yui en Leatitia maakt het dat je je snel op je gemak voelt. Hebben we jullie genoeg enthousiast gemaakt, ga dan zelf een kijkje nemen in Lazy Moon Homestay Chiang Rai.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9angela oomen06-06-2009

lazymoon homestay is top!

lazymoon homestay is echt top! echt een geweldige ervaring om te zien hoe mensen in thailand echt leven. Het wordt gerund door een belgische vrouw en een thaise man met 2 kindjes en ze zijn erg gastvrij en je voelt je er meteen thuis.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9lotta12-02-2009

Super!

Lazymoon is echt een prachtige plek in het noorden van thailand. Het is een geweldige plek om het echte thailand te zien. Yui en Laetitia hebben duidelijk allebei in de toeristen branche gezeten want alvorens je je vraag hebt gesteld hebben ze het al geregeld! Ook de geplande uitstapjes tijdens ons vijf daagse verblijf waren zeer de moeite waard! Op en top genieten in een relaxte familiaire sfeer dus.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9Eldert, Nicole, Marco, Bianca en Saartje10-02-2009

Vertrouwd en "thuis" gevoel

Grappig om de Thaise Yui Belgisch te horen praten. Niets is teveel en alles kan geregeld worden. Alles wordt in het werk gesteld om het de gasten naar de zin te maken. Een aanrader voor wie Thailand eens op een andere manier wil beleven. We denken nog terug aan de enorme berg garnalen die we te eten kregen. Smullen en nog eens smullen. Lieve mensen die we niet snel zullen vergeten.

Gereisd met partner in september 2008

• 0Gerrit Petit10-02-2009

super, kindvriendelijk, het echte Thailand

Een mooie lokatie, en een lieve dame die uitbaat. Met een echte familie sfeer. De mogelijkheden zijn eindeloos en alles kan geregeld worden. Je moet het maar vragen en ze doen alles om het waar te maken.

Gereisd met jonge kinderen in november 2006

• 9mie ghesquiere07-02-2009

heel gastvrije ontvangst in de Lazy Moon

In december vorig jaar verbleven we een paar nachten in Lazy moon bij Laetitia, Yui en de kids. Zalig rustig, famiale sfeer, boeiende streek, weg van de drukte ... wij hebben genoten. Een aanrader. Laetitia en Yui hebben een programma met toffe aktiviteiten en waren heel felxibel om dit aan te passen naar onze wensen. Verblijf is sfeervol, relax, ruime bungalow, heerlijk brood bij ontbijt Indien we nog eens in de buurt zijn gaan we zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 8annenyves07-02-2009

Heerlijk ontstressen in onbekend Thailand

Wie door het noorden van Thailand reist, zal Thoeng en omstreken niet onmiddellijk op de agenda plaatsen. Toch is deze streek zeker de moeite waard, als is het maar om eens een paar dagen heerlijk te ontspannen bij Laetitia, Yui en de kinderen in 'The lazy moon guesthouse'. In de buurt kan je heerlijk fietsen en wandelen, maar dan moet je natuurlijk wel uit je hangmat komen. Laetitia en Yui hebben ook een aangenaam programma in elkaar gestoken voor wie het een beetje georganiseerd wil doen. Maar laat ons eerlijk zijn: wij waren in de wolken van de aangename ontvangst en het ontbijt met vers gebakken bruin brood en echte koffie.

Gereisd met partner in oktober 2008

Bed and Breakfast The Lazy Moon info