Bed and Breakfast Homestay Chiangrai

Bed and Breakfast Homestay Chiangrai
9,3

13 tips over Bed and Breakfast Homestay Chiangrai

Theo K, 24-3-2015
Tooney haalt je gratis op van luchthaven of busstation.
francis schinkel, 9-11-2014

Huur een scooter of fiets en ga een van de aanbevolen routes rijden!

Boek een tour en ga naar de golden triangle, langnekkendorp etc. met de gids.

wendy, 2-8-2014
Als je geen tour wilt, kan Toony ook een chauffeur regelen tegen een schappelijke prijs en die is de hele dag voor jou beschikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Homestay Chiangrai voor je op een rij gezet:

Eduard en Lia, 24-3-2013
De scootertocht is erg leuk en neem een van de heerlijke curry's.
Nina1, 24-3-2013
Toony is de perfecte gids om je de mooiste plekjes te tonen! En proef zeker de rode curry van Phaet! Op en top gastvrije mensen die deze homestay met hart en ziel runnen en dat voel je!
JackyAmsterdam, 18-3-2013

* hot spring + de massages daar

* witte tempel

* scooteren / wandelen in de omgeving (eigenaren hebben allerlei leuke routes langs theeplantages ed).

bavel, 15-3-2013

De hotel eigenaar organiseerd en begeleid prachtige excursies,je komt op plekken waar weinig of geen toeristen komen,

Vraag Toony een scooter en hij wijst je de weg naar de mooiste watervall of bergstammen.

Geniet van het heerlijke eten van zijn vrouw (neem oude kaas voor hem mee)

Brouwers, 8-3-2013
Huur via Tooney een gids voor je scooter tocht een jongen uit een Karen bergstam die je dwars door de jungle begeleid en waarbij je op gegeven moment in zijn eigen dorp uitkomt 1 van onze mooiste Thailand ervaringen
Conny, 7-3-2013
Maak de scootertocht met de gids, soms best pittige paden,maar daar krijg je dan ook een onvergetelijke dag voor.
Tanno, 3-3-2013
Voor de avond en vroege ochtend is een trui in januari aan te bevelen. Als de zon doorkomt kan die gelijk weer uit.