Hotel Golden Pine Resort & Spa

Hotel Golden Pine Resort & Spa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Pine Resort & Spa voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Golden Pine Resort & Spa in het Nederlands

Heerlijk resort

Fleur
24-6-2011

Op onze reis door Thailand was dit de 3e stop. Het hotel is schitterend gelegen! En de hotelkamers zijn een soort huisjes met slaapgedeelte en aparte doucheruimte, met ligbad en inloopdouche. Het is inderdaad een soort spa ervaring. We hebben 1 keer gegeten in het hotelcomplex zelf. Dit was niet heel bijzonder.

De eigenaar of manager van het hotel deed z'n best om iedereen te vermaken met karaoke haha. Maar het klonk best ok, de Thaise versie van de Beatles.

Als je naar het centrum van Chiang Rai wilde, kon je een busje reserveren om je te brengen. Met één telefoontje werd je dan ook weer opgehaald. Goeie service. Ligging is 'n kwartier rijden van het centrum. Op het resort zelf is een mooi zwembad met buitenbar, verder niet veel te doen. Super mooi uitzicht rondom het resort!

een paradijs

Johan Hydra
28-1-2011

Dit resort is echt paradijselijk. En daarbovenop ook nog eens op Nederlanders berekend: de gebruiksaanwijzingen zijn vertaald in het Nederlands !

zeer goed

cies
24-10-2010

de is een zeer goed hotel lekker rustig geweldige kamers en goed eten en een goede service

Goed hotel, geen 5 sterren

Mariëlle en Ferry
22-5-2010

Tijdens ons verblijf was er een renovatie gaande. Het was erg rustig, nauwelijks gasten. Ontbijt was summier, weinig keus. Kamers netjes. Hotel ligt afgelegen.

Luxe relaxen

Marcella
17-2-2010

Heerlijk relaxen na een drukke rondreis. Enige hotel in vier weken Thailand waar 's ochtends bruin brood bij het ontbijt stond ! De noedelsoep tussen de middag was echt heerlijk, uiteraard met een Singha erbij. Het eten 's avonds is voor Thaise begrippen niet bijzonder. Dus met de "dure" hoteltaxi lekker de stad in, ook zeker even naar de markt, en dan met de goedkope tuktuk weer terug. Wij vonden het afgelegen juist heerlijk. De massage was ook super ! Wij waren er tijdens Songkran en dan moet je er wel rekening mee houden dat je nat gegooid gaat worden in de stad, maar het is ook een groot en vrolijk feest.

luxe relaxen

Yvonne
23-1-2010

Na een week rondreis een dag bijkomen in een luxe resort! Massage was geweldig, eten volgens buffet, maar erg uitgebreid en ook westers! Ligt tussen de rijstvelden. Mooie kamers, zowel bad als douche!

Fantastische plek in de "middel of nowhere"

Els ten Cate
14-1-2010

In de groepsreis, die we hebben gemaakt stak dit hotel met kop en schouders boven alle andere uit!!(goede keus van aanbieder Fox) Een sprookjesachtige omgeving. Losse huisjes, die prima schoon waren, mooi en helder ingericht met een luxe badkamer. Ook het hele park was goed onderhouden. Complimenten voor de eigenaar/beheerder. Prima service, lekker en goed eten en voor de verandering stond het warme buffet ook in het Nederlands aangegeven. We blijven een klein volkje, maar hier weet men wat service en kwaliteit is!!

Erg mooi gelegen

Annelies
9-1-2010

Erg mooie huisjes in een mooi resort gelegen. Wel wat afgelegen. Zwembad is erg mooi en het personeel is vriendelijk. Aanrader!

fantastisch maar afgelegen plek

J.W
4-7-2009

tijdens onze rondreis hebben we verbleven in dit prachtige resort. het resort ligt echter wel erg afgelegen, waar het resort gretig gebruik van maakt. je kunt voor 16 euro heen en weer. Dit is voor thaise begrippen belachelijk duur.

het eten was gezien dit resort niet goed. Maar de landelijke ligging, de kamers en het zwembad waren werkelijk fantastisch!

In bad met uitzicht op de rijstvelden

firien
4-5-2009

Prachtige accomodatie. Nette en schone houten huisjes met als je in bad zit uitzicht op de prachtige rijstvelden. Heerlijk zwembad met bar in het water en ligstoelen. Prima eten. Tot rust komen is hier het juiste woord. Niks te doen in de omgeving en lekkerlijk in the middle if no-where.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Pine Resort & Spa in Chiang Rai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Pine Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.