Hotel Dusit Island Resort

Hotel Dusit Island Resort

8.4Fantastisch

Thailand, Thailand, Chiang Rai

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Dusit Island Resort voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Dusit Island Resort

• 7info2549528-08-2012

valt tegen

Ziet er op het eerste gezicht goed uit. Toch zijn de kamers wat gedateerd en zie je duidelijk dat een en ander aan een opknapbeurt toe is. Wat opvalt is dta er weinig tot geen service is. Voor alles moet worden betaald. Ze proberen je bv in hun eigen veels te dure taxibusje te krijgen. trap daar niet in. Ontbijt valt tegen, erg eenzijdig. Diner is goed, maar te duur voor Thaise begrippen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Marc en Marleen05-04-2011

Mooi hotel op een eilandje

Gelegen op een eilandje in de Mae Kok rivier. Mooie grote kamers. We verbleven er 2 nachten tijdens een rondreis. Hotel beschikt over eigen vervoer naar het centrum tegen 40 bath per persoon.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 9givago23-01-2011

Mooie ligging

Heel mooi hotel gelegen op een eilandje in de rivier,grote verzorgde kamers,lekker ontbijt buffet. Steak met frieten gegeten in"the peak steakhous" niet goedkoop en maar een handvol frieten (steak was lekker). We bezochten enkele bergdorpen;de gouden triangle en het opium museeum.

Gereisd met vrienden in april 2006

• 10Nora25-07-2010

fantastisch om terug te keren

Op dag 8 van onze rondreis aangekomen in dit hotel voor 2 dagen. Het is gelegen te CHING RAI op een eilandje in de Mae Kok rivier. Fantastisch hotel. Heel mooi van binnen,groote tuin met zwembad. De buffeten s'morgens en s'avonds zeer uitgebreide keus,je kan onmogelijk van alles proeven.Alles heel mooi geprensenteerd.en natuurlijk héél lekker.Personeel heel vriendelijk tot zelfs de liftboy toe die heel verbaasd keek toen we hem een fooi aanboden. S'avonds een uitstap naar het centrum per samler of toek-toek (riksja in japan) en terug per tuk tuk.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 9Jolanda en Jan-Mathijs21-03-2010

Prachtig hotel

Het mooiste hotel tijdens onze rondreis Thailand. Luxe uitstraling met op de 10e etage een super restaurant, uiteraard wel aan de prijs, we moesten 125 euro afrekenen. Twee nachten verbleven, hadden er best wel meer mogen zijn

Gereisd met partner in maart 2010

• 10Lemoine21-10-2009

Zeer goed hotel

Gelegen buiten het centrum. Beschikt over een pendelbusje voor enkele bahts, maar slechts tot 21.00 h. Zeer goede keuken.

Gereisd met vrienden in mei 2005

• 7Mary van Beers21-08-2009

Mooie uitvalsbasis voor Noord Thailand

Groot en verzorgd hotel met prachtig zwembad. Gelegen op eeneiland in de rivier met een prachtig uitzicht. Vooral 's morgens als de mist over de rivier hangt. Mooie grote kamers en erg goede service. Vriendelijke mensen die altijd voor je klaar stonden. Eten in the Peak, het Steakhouse, was niet zo geweldig ( een mix van franse cuisine en steaks), maar het Island Cafe serveerde een prachtig oosters buffet. Ontbijt met verse eitjes die buiten gebakken werden( ja ook om half 7 's morgens..). Mooie coctaillounge met een erbarmelijk slecht spelend bandje. Al met al een prima adres als je de bergdorpen gaat bezoeken, Na zo'n inspannende hete dag kun je heerlijk relaxen bij het zwembad!

Gereisd met partner in februari 2009

• 8paul kiekens23-12-2008

beste hotel in Chiang Rai

alles prima, zeker in de Landmark suites. prachtige tuin, zwembad en restaurant.

PS. Chiang Mai ligt 200 km van Chiang Rai. gelieve aan te passen. Chiang Rai is een afzonderlijke provincie en een grote stad.

Gereisd met vrienden in december 2008

• 9Corine Spaans29-11-2008

mooi hotel

Het was een mooi sfeervol hotel. Toen wij er waren was er ook een trouwfeest van 2 dagen gaande. Daar had je geen last van. Het eten smaakte prima, er was oa een uitgebreid buffet waar we gebruik van hebben gemaakt.In de lobby zijn allerlei souvenierwinkels en ook wordt er live muziek gemaakt en zat er iemand bloemencorsages te maken. De kamer was prima, alleen jammer dat het raam niet open kon. ! dag hebben we gebruik gemaakt van het zwembad, dat was wel netjes.In de kamer hadden ze zelfs BVN op de tv. Toch zijn we hier op de laatste nacht behoorlijk ziek geworden. Onbekend waardoor het kwam. Ik heb zelf het gevoel dat het door het zwembad komt maar zeker weet ik het niet.

Gereisd met partner in november 2008

• 8Ben + Henriette20-02-2008

Het Dusit Island Resort is 'n mooi hotel omringd door mooie tuinen en liggend aan de rivier. Mooie kamers en een prachtig zwembad.Op het terras aan de rivier kan je heerlijk zitten en genieten van je drankje. In "the Peak Steakhouse" op de 10e verdieping kan je heerlijk eten en op het buitenterras kijk je uit over Chiang Rai. Dit hotel ligt nl niet in Chiang Mai maar ca 180 km verder in Chiang Rai niet zo ver van de "golden triangle" Het hotel lijkt erg veel op het Dusit Resort in Pattaya.

Gereisd met partner in januari 2008

Hotel Dusit Island Resort info