• Type accommodatie

Chiang Rai

Reviews over Chiang Rai

Prim stadje

Sophie Gehrels, 10-1-2018
    Leuke markt, niet super veel te doen.

Relaxte sfeer, fijne omgeving

Suzanne Bosch, 19-5-2017

Wat mij zo opviel was dat er echt een relaxte sfeer in de 'stad' hing. Wij hadden gratis fietsen bij ons appartement en trokken er elke avond op uit om naar de nightmarket te gaan in het centrum die elke dag voorzien wordt van live muziek of dans. Ook hier kan je leuke souvenirs kopen of lekker eten.

In de stad zelf zijn veel tempels. De blue temple is zeker een aanraden waard. Anders dan alle andere tempels. En natuurlijk de White temple.

hier kom ik graag terug

Paul, 20-9-2015
    Schitterende omgeving,ben al op diverse plaatsen in Thailand geweest,maar Chiang Rai is een van de mooiste.

Mooie stad

Chantal, 21-5-2015
    Leuke stad om iets te ondernemen ik persoonlijk vond het er beter verblijven als in bangkok

Perfecte uitvalsbasis voor gouden driehoek

Stijn, 22-3-2015
    Chiang Rai is een aardig stadje met een paar mooie tempels. De sneeuwtempel (Wat Rong Khun) net buiten de stad is een must see, erg over-the-top. De klokkentoren in het centrum geeft iedere dag om 19.00, 20.00 en 21.00 een licht- en geluidsshow, leuk om mee te pikken als je in de buurt bent. Verder is een dagtrip naar de gouden driehoek erg aan te bevelen.
Chiang Rai scoort een 7,7 uit 10, op basis van 33 reviews