Hotel U Chiang Mai

• Kinderopvang

14 reviews over Hotel U Chiang Mai in het Nederlands

• 9A-F24-02-2016

Heerlijk verblijf gehad!

Kleinschalig hotel. Moderne, schone, mooie kamers. Heerlijk zwembad, eten was goed Service is echt top! Wij gingen na 1 nacht een 3 daagse excursie doen en konden onze koffers kosteloos bewaakt achterlaten. Bij terugkomst stonden de koffers netjes op onze nieuwe hotel kamer. Aangezien we de volgende ochtend alweer vroeg vlogen, kregen we een ontbijt box mee. Chiang Mai is een toeristisch, levendig leuk plaatsje! Genoeg te doen in het centrum en omgeving.

10Zwembad
    8Eten
    8Kamers

• 10Rouwenhorst11-10-2013

Fantastisch kleinschalig hotel, super service!

Het U Hotel ligt mooi centraal in het oude gedeelte van Chiang Mai. Als je het hotel binnenstapt lijkt het net of je in een andere wereld komt. Het straalt rust uit en heeft 41 kamers. Zeer vriendelijke ontvangt aan de receptie. Mooie schone kamers met ruime badkamer. Service is geweldig. Mijn man moest een keer naar het ziekenhuis en de receptie heeft toen zelf voor hem een gratis ziekenwagen geregeld, terwijl wij dat niet nodig vonden. Onze pubers mochten ondertussen nog een paar uur langer op de kamer blijven, zonder dat we daarom gevraagd hadden. Als we iets vroegen, dan werd het meteen opgepakt. Heerlijk ontbijt, met de mogelijkheid om het (zonder extra kosten) elders in het hotel te nuttigen.Ook mogelijkheid om te lunchen. De bedden op de kamers waren heerlijk. Ook de bedden bij het zwembad, dat mooi uit 3 delen bestaat. Vanuit veel kamers zelfs direct toegankelijk. Een goede prijs/kwaliteits verhouding. Dit hotel ,is een absolute aanrader, en wij komen graag terug.

Met oudere kinderen

• 9bwi195010-07-2013

Kleinschalig mooi hotel

Het U hotel in Chiangmai ligt midden in het oude ommuurde centrum te midden van diverse tempels.

9Eten
    8Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    9Service
    9Ligging

• 10Esther15-07-2012

We missen het nu al!

We hebben zes nachten in het U Chiang Mai geslapen. Wat een geweldig hotel! Een hele mooie inrichting en een fijn, warme sfeer. De aankleding is erg mooi. Grote kamers van alle gemakken voorzien. Heerlijk eten en vooral het ontbijt was ideaal: we bestelden elke ochtend een ontbijt om dat op ons eigen terrasje te nuttigen. Dat mocht zelfs nog om bijv. 16.00 uur als je dat wilde! Eigenlijk zouden we maar vijf nachtjes blijven, maar omdat we één dag ziek waren, wilden we graag een dagje langer blijven. Dat bleek zó geregeld. Service was goed! We hebben ook nog een middagje genoten van een aantal heerlijke massages voor weinig geld. Ook dat was genieten.

Kortom, we hebben een heerlijke tijd gehad in U. We zouden het iedereen aanraden!!

9Service

• 10theo en dorien28-05-2012

droomhotel

alle superlatieven zijn van toepassing op dit hotel. Het ligt fraai; het ziet er fantastisch uit; de inrichting is top; het personeel fantastisch. Alles wat je maar wensen kan komt hier uit.

• 10William06-10-2011

Geweldig hotel en super service

Wij zijn hier 2 weken gebleven. Het hotel is super: mooie kamers, mooi zwembad, goede service, alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en helpen je overal mee. Bij het hotel zijn gratis fietsen te krijgen en tevens gratis internet Het hotel heeft een eigen Spa/massage die erg goed is. Goedkopere alternatieven zijn de vier massagesalons direct naast het hotel. Ook direct naast het hotels kun je goed eten Nachtmarkt kun je lopen of met taxi, Zondagmarkt voor de deur.

Souvenirs zijn hier over het algemeen goedkoper dan in Bangkok

• 10Isabelle13-08-2011

Geweldig

Prachtig modern ingericht hotel midden in de oude stad. Super vriendelijk personeel, mooi zwembad en apart prive zwembad voor twee kamers aan de zijkant van het hotel. Zowel ontbijt als diner was heerlijk. Boven hotel aan de straatkant de bar waar je 's avonds heerlijk kunt zitten. Op zondag voor de deur markt. Tegenover het hotel een prima massage salon. Bezocht met zoon van 15

9Eten

Met oudere kinderen

• 10Daisy17-06-2011

ge-wel-dig! - reisadviseuse

Wat een sfeervol en relaxed hotel! Het heeft een soort van wellness uitstraling. Het is heel erg klein en het valt van buiten helemaal niet op. Eenmaal binnen wordt je warm onthaald. Het personeel is erg vriendelijk en doet alles voor je. Ze bieden veel extra service, zoals het inchecken van je vlucht, taxi bestellen ze voor je, andere kussens op de kamer, meerdere keren per dag schone handdoeken. De kamer was groot, schoon en heel erg mooi. Heerlijke stortdouche. Ipod op de kamer. Wij hadden een kamer met terras aan het zwembad, dat was echt genieten. Er zijn computers met gratis internet aanwezig. We konden zelfs 1 x per dag, waar in het hotel en wanneer we maar wilden ontbijt bestellen. Wij bestelden elke morgen het heerlijke wellness ontbijt op de kamer! Ook een super ligging, binnen de oude stad aan de hoofdstraat. Op zondag zondagmarkt voor de deur!! Echt een aanrader!!

• 10L.25-07-2010

sfeervol hotel met centrale ligging

wij zijn hier 3 nachten verbleven. Erg sfeervol en mooi opgezet hotel. Hotel is centraal gelegen in de oude stad. Het hotel doet echt zijn naam eer aan. Je merkt echt dat jij als gast centraal staat. Personeel is heel behulpzaam en staat altijd voor je klaar. Prachtige kamers en groot zwembad. Ontbijt is heerlijk. Een leuk detail is dat je bij het boeken via hun website zelf je eigen voorkeur voor kussen (hard/zacht), douchegel, en muziekgenre (ipod aanwezig in kamer) kan doorgeven. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

8Prijs/kwaliteit

• 10Tamara de Wit05-07-2010

Wel heel kindvriendelijk

Net 6 nachten in het U geweest met vriend en 4-jarige. We hadden een deluxe zwembad met pool-access vanaf ons terras. Was helemaal te gek. Staff was erg lief en relaxed en dol op mijn zoon. De infinity pool was ook maar 80 cm diep en liep over op het iets diepere algemene zwembad. Ontbijt was ok en voldoende voor zo'n klein boutique hotel. Eggs benedectine waren heerlijk en ook eten van de roomservice was van goede kwaliteit. Pluspunt was het gratis internet. Geen gebruik gemaakt van de spa, maar wel van Lila Thai Massage 3 huizen verderop. Voor nog geen 25 EUR een uitgebreide bodyscrub, gezichtsscrub en oliemassage van 2 en half uur en voor 12,50 een complete thaise full body massage van 2 uur en kwartier. Professioneel personeel! Tegenover hotel kan je lekker eten (lunchen) voor weinig geld. En hotel staat tussen de tempels en de monnikken en ladyboy's die werkzaam zijn bij plaatselijke Etos. Heel apart. Vanaf hotel is het 40/50 bath naar nachtmarkt. Altijd onderhandelen met tuktuks!

9Ligging

Met jonge kinderen

2 tips over Hotel U Chiang Mai

• Rouwenhorst, 11-10-2013

Als je vragen hebt, wat dan ook, stel ze aan de medewerkers. Ze gaan heel ver in hun service en kunnen ook goede reistips geven.

• bwi1950, 10-07-2013

Leuke restaurantjes in de omgeving en iedere zondag de weekmarkt voor de deur.

0 vragen over Hotel U Chiang Mai

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats