Hotel Thaton River View

3 reviews over Hotel Thaton River View in het Nederlands

Dit echt nooit meer!!

Leonie
27-5-2012

Bij onze rondreis was dit resort geboekt. Bij aankomst kijkt het personeel je nog niet eens aan,tv was belangrijker.. na wat gemompel kregen we onze sleutel,toen moesten we zelf nog even vragen hoe laat het ontbijt was. Over rotte planken na je hut. Leggen niks uit hoe de airco werkt,ramen stonden open,horren kapot,kieren in de deur,dus vieze beesten binnen. Dooie insecten op de badkamer. Vieze gordijnen die ook niet dicht kunnen. Kortom VRESELIJK!!! Gelukkig was het maar 1 nacht,na een kort nachtje(matras is een plank) gauw ontbeten. Beetje smakeloos,wel jam maar geen brood.. Ligt verder ook niks in de buurt....Nooit meer!!!

Prachtig resort in een overweldigend landschap

Wil Lammeriks
30-7-2010

Wij hebben hier 2 nachten geslapen. Wat bij aankomst al opvalt is het prachtige restaurant waarbij ook de receptie zit. De kamers/huisjes zijn heel sfeervol ingericht. De ligging die zoals de naam al doet vermoeden aan de rivier zorgt voor een heel mooi uitzicht. Verder beschikken ze over een prachtige tuin met diverse terrassen aan het water waar je ook je maaltijden kunt nuttigen, die overigens uit een bijzonder goede traditionele thaise keuken komen. we waren hier net na het mango seizoen, en hebben de lekkerste mango`s ooit geproefd. Na het backpacken is het een aanrader om een thaise massage te nemen hier, die je op bestelling kunt krijgen. Wat ons betreft alleen maar lof over deze accomodatie en de mensen die hier op uiterst vriendelijke en gastvrije wijze dit resort runnen.

erg vies

s Verstegen
12-10-2009

Ga NIET naar dit hotel het is smerig oud en er zitten van allerlei beesten op je kamer,duizendpoot op het bed hagedissen binnen en ga maar door.

Het enige wat mooi is is het uitzicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thaton River View in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thaton River View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.