Bed and Breakfast Plern Plern Bed & Bike

Bed and Breakfast Plern Plern Bed & Bike

Bed and Breakfast
Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Plern Plern Bed & Bike voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Plern Plern Bed & Bike in het Nederlands

Super gastvrije locatie

Joanda Mulder
14-6-2017

Niet in het centrum maar dichtbij. Ontbijt is goed en de eigenaar is erg vriendelijk. Je krijgt er een gratis fiets bij om te gebruiken en een kaart. En je kan vanuit hun ook heel veel excursies boeken.

Gereisd Alleenreizend in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Plern Plern Bed & Bike in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Plern Plern Bed & Bike zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.