Hotel PJ's Place

1 review over Hotel PJ's Place in het Nederlands

Prachtige kamer, eigenlijk een appartement

Hans van den Brule
1-5-2010

Dit kleine hotel heeft een paar kamers, waarvan twee suites. Voor de prijs van een westerse kamer heb je hier een heel huisje. Twee verdiepingen, airco,m dvd, koelkast, banken etc.

Twee mannen, waarvan een thais en een engels runnen het geheel.

Je zit op loopafstand van het centrum en kunt naast het hotel parkeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PJ's Place in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PJ's Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.