Hostel Pha Thai Guesthouse

Hostel Pha Thai Guesthouse

9Fenomenaal

Thailand, Thailand, Chiang Mai

Op vakantie geweest naar Pha Thai Guesthouse?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Pha Thai Guesthouse voor je op een rij gezet:

Hostel info

Meer hostel info

5 reviews over Hostel Pha Thai Guesthouse

• 9Bert12-11-2008

Aanrader

Zeer aangenaam verblijf in propere mooie kamers. De gastvrouw was enorm vriendelijk en de buurt waarin het gelegen lag redelijk rustig en toch in het centrum.

Gereisd met partner in november 2008

• 9Xandra19-01-2008

Prima guesthouse, met een deposit van 1000 Bt hielden ze voor ons voor oudejaar een kamer vrij voor na een trekking. Schone, gerenoveerde kamer met airco en prima douche voor 600 Bt. Inderdaad veel fransen, maar het stoort niet. Tip: excursies via guesthouse geboekt zijn goedkoop en goed.De dagmarkt vlakbij is ook een aanrader.

Gereisd met partner in december 2007

• 8Chang18-01-2008

Wat een lieve, vriendelijke mensen en een heel schattig guesthouse! Wij hebben hier 7 nachten doorgebracht in 3 verschillende kamers, dus kunnen een eerlijk oordeel vellen!! Goedkoopste kamer (500 baht) op de begane grond met fan was goed, die van 600 baht was iets beter omdat je op de 3e verdieping minder last had van rumoer. Ook 1 avond in duurste kamer geslapen (1000 baht), rest was vol), super en zelfs een 3e slaapplek! 's Morgens de dag beginnen met yoghurt en vers fruit!! Het stadje is op loopafstand, dus ook de zondagsmarkt (een MUST!!). Voor de nachtmarkt pak je de tuktuk of rode taxi (40 baht)

Gereisd met partner in januari 2008

• 9Lonneke16-10-2005

Erg sfeervol ingericht guesthouse. De kamers zijn ook heel leuk ingericht en hebben een goede badkamer. Prijs van een kamer met aico en volledige badkamer 500 Baht per nacht. Erg aardig stel. Man heeft jaren in Frankrijk gestudeerd en spreekt daardoor perfect Frans (en ook Engels). Toen de straten door hevige regenval blank stonden bracht hij ons met zijn auto weg, zodat we geen natte voeten kregen! Ontbijt en lunch duurt een beetje lang, maar is wel erg goed! Minpuntje: Er komen wel veel Fransen...

Gereisd in oktober 2005

Hostel Pha Thai Guesthouse info