Hotel Montrara

1 review over Hotel Montrara in het Nederlands

fijn plekje

wilmavannes
12-1-2011

Een leuk hotelletje met een vriendelijke en behulpzame gastheer. Wij hadden een kleine kamer gekozen, die is inderdaad klein maar zeker schoon en met een goede douche. Het ontbijt was smakelijk en voldoende. De ligging is ideaal, vlakbij de poort naar het oude centrum.

Gereisd Met partner in januari 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres11/1 Chang Moi Kao Rd. Mung A. 50300(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montrara in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montrara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.