Kleine hotelsWeer vandaag31°24°

3 reviews over Hotel Lanna Mantra in het Nederlands

Heerlijk hotel een eindje buiten Chiang Mai

Reinie Vinke - van Boven
21-1-2011

Het Lanna Mantra is een heerlijk hotel dat aan de noord zijde van Chiang Mai ligt. De kamers zijn goed en het personeel lief! Het eten is goed. Er gaat 's morgens een gratis bootje richting de bloemenmarkt en 's avonds kun je met het busje mee die je in de stad afzet. Het enige nadeel is dat het zwembad heeeeeeel erg koud is en dat er weinig plaatsen bij het zwemband zijn waar je lekker een hele tijd in de zon kunt zitten. Wij hebben drie heerlijke weken in dit hotel vertoefd.

Gereisd Met partner in december 2010

aanrader

A. Volbeda
30-8-2009

Lanna Mantra in Chiang Mai is mooi en rustig gelegen aan de Ping Rivier. De kamers zijn ruim en mooi en de bediening en het eten is prima. Het hotel is wat verder van het centrum maar met de taxi voor 150 bath goed te doen. Ook heeft het hotel een gratis shuttle service enkele malen per dag. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
2008

Prachtig, mooi, serene Thiase rust, een paradijsje

R. Slinkers
21-10-2008

Nog nooit op zo'n mooie plek geweest. Wel wat verder van het centrum af (je hebt dus altijd taxi o.i.d. nodig), maar zo prachtig, luxe, serene rust, voortreffelijke service, mooie inrichting van kamers (met eigen patio!) en het terrein, heerlijk zwembad, overdadige natuur (bloemen, vijver met lotussen).

Gereisd Familie in juli 2008

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lanna Mantra in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lanna Mantra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.